Turku,kulttuuripääkaupunki.

www.tfo2011.com/fi/kortit/29...arcia.html

Avainsanat: turku

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2011 - 08:56

Juhlikaa kunnolla ja ryypätkääpä.
Minä lähden Historic rallia katsomaan ja jos onnistuis saamaan kuviakin MINEISTÄ.

Kysyjän kommentti

Kattelin tv:stä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2011 - 09:08

Turkulaiset huomenta. Jumpikselta reilu tervehdys. Minä myös toivotan teille Turun napsut, sekä muut juhlijat hienoa juhlaa. Avajaiset ovat illalla, Tv.ssä on nyt just haastattelu Turun kultturitapahtumasta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 09:52

hauskoja juhlia kaikille turkulaisille sekä kutsuvieraille maailmalta.
tätyypäs katsella telkkarista, vilkuta meille kaikille napsulaisille terveisiä,
jos juhlissa mukana olet Auran rannoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 09:57

Turku maailman kartalle, huraa ja iloista juhlamieltä kaikille turkulaisille + muillekin juhliin osallistujille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 10:26

Minä menen paikan päälle ja nauhoitetaan ohjelma myös, olen se ruskeahattuinen rouva joka on kontannut jalkojen välistä että etummaiseksi pääsee ja telkkuun, taidan laittaa vielä pitkän sulan päähäni että minut tunnistaa, heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 11:32

Turussahan oikein hienot kemut. Nyt juhlaa taasen joulun jälkeen. Olisi aika kiva kun Turusta tehtäisi pääkaupunki uudestaan Suomelle saisi Hesa huilata .Onhan se komea kulttuuri paikka.Kaikki käyttöön mitä löytyy hyvä tulee.Upeita esityksiäkin.Varmaan ihmiset parveilee.Aika hyvä on ilmakin.
Onnea Turulle.

Lisätty: 15.01.2011 - 11:33

Minä koitan maarit sinua bongata.Älähän petä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 12:28

On silloin lähes koko "risukasa" valaistu. Suomen kulttuurin kehto ja pahojen kielten mukaan siksi myös jää. Pienet "napsut" tämä juhliminen ansaitsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 20:38

Pahus,en ollut lukenut maarit3n tuntomerkkejä,kun katselin osaa lähetyksestä juhlallisuuksista.Komeeta oli,"risukasa" paloi ja raketti ropsit pohsahteli.Välispiikit olivat hiukan outoja,mutta näin vain soan showsta.Edustavaa kuvaa ilta-Turust!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 21:10

Jostain ohjelmasta kuulin hiljattain jutun: Jutun mukaan sivistys tuli Suomeen Turun kautta, mutta se ei koskaan palannut sinne takaisin.
Anteeksi kaikille Turkkulaisille. Tämä ei ole henkilökohtaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 22:41

komeat oli teillä avajaispaukut, toivottavasti ei mennyt koko 50-miljoonan budjetti siihen vaan jakossakin löytyy 'kansanhuvia' kaikkiruokaisille ....

ps. olin jo tulossa sinnepäin mutta suunta katosi Raaseporin tienoilla ja Tammisaaressa luovutin ja käännyin takaisin .... toisella kertaa sitten ...

valperi.blogspot.com/2011/01...tkesi.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.01.2011 - 00:19

Juhlanne taitaa olla jo lopuillaan. Toivottavasti nautitte niistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 20:59

Nyt on Turkulaisten juhlat ohi..seurasin kyllä telkkarista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 04:54

Kuten Jumppis totesi, juhlikaa ja skoolatkaa!