Onko muita kiinnostuneita turusta ja tästä kulttuurista mitä täällä on, huomenna on tv lähetys suorana, ja avaus tähän kulttuuri ?

pääkaupungin osaan, minusta se on jo pelkästään osoitus että tämän tyyppinen kaupunki on olemassa ja jotakin hyvää on myös valinta kriteereissä . Joku voi ajatella että isot rahat juhlimiseen käytetään ja kaikenlaiseen toimintaan, tääl ihmise tekevä ilmatteks työtä yöt päivä et juhlavuos menis hyvi läpitte.

Lisätty: 14.01.2011 - 18:38

Sattuu olemaan myös kirkkokulttuurin vuosi suomessa, Koroisten kirkko on täällä meillä päin, ja jotain vuosijuhlia tänä vuonna vietetään.

Avainsanat: turun juhlat kulttuurin pääkaupungissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.01.2011 - 18:29

jos vaan olis lyhkäsempi matka jo vain pöräyttäisin Turkusiin kattoon paikanpäälle juhlallisuuksia .
nyt vaan joudun tvtä tuijottaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.01.2011 - 17:59

mielenkiinnolla seuraan mitä saatte revittyä irti tästä mahdollisuudesta, varmasti joihinkin tapahtumiin osallistunkin ....

lycka till

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 19:26

Näin tvtä tuojotteluksi se menee minunkin Turun kulttuuripäivät.
Paikanpäälle ei ole enään mitään mahdollisuutta tulla-,.
Äsken juuri TV.ssä puhuttiin jotain niistä teidän avajaisista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 19:38

Aion katsoa telkusta, kun paikan päälle on liian pitkä matka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 19:38

Laulun sanat ja kalenteri tippuivat tänään postista..
Ja huomenna tuohon Avajaisiin on tarkoitus mennä..
Valot jotka asennettiin torille näkyvät meille asti...

Lisätty: 15.01.2011 - 10:00

www.ts.fi/online/kulttuuri/188793.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.01.2011 - 19:45

Taidan valita tuon telkkarin, on lyhyempi matka täältä koneen ääreltä. Onhan se kiva tutustua napsun turkulaisten kulttuuriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 20:39

Josssain vaiheessa matkustelen katselemaan Turun tarjoomuksia kultuurin suhteen.
Eli pidä meidät tiedolla kun jotain mielenkiintoista ja ohittamatonta ilmenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 14.01.2011 - 22:23

Olen syntynyt ja koulut käynyt Kaarinan Littoisissa niin kyllähän tuo Turku kiinnostaa pakostakin. Harmi kun ei ehdi valoshowta katselemaan, joutuu tyytymään tv:n antimiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2011 - 11:45

Turku Suomen sivistyksen kehto ja pahat kielet sanoo, että siksi se jää. Katselen tietenkin paikanpäällä tai telkkarissa, riippuu pakkaslukemista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 21:20

Telkkarista tuli katsottua..liian pitkä matka paikan-päälle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 04:39

Valitettavasti paikan päälle en voi lähteä, matka on pitkä. Kaunista varmasti on teillä.