Tänään taas alkaa ne Eurovision laulukilpailut alkukarsinnoilla. Aiotko olla koitoksessa ajan tasalla?

Itse en seuraa koko kisoja, vain sitten loppukilpailijana jos on Suomen edustaja voin katsoakin.

Avainsanat: eurovision laulukilpailut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.01.2011 - 17:31

Kiva että huomautit kyllä katson jos olen tässä ihan lähellä tvtä.Äkkiä se eteen tuli tuokin .Tuntuu että justiinhan se oli. Aika kulluu liitämällä. Me mukana .On kiva taasen nähdä mitä hyviä kappaleita esitetään. Laulajia etupäässä katselen ketä on mukana .Sirkkaliisalle paljon kiitoksia hyvästä tiedosta.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.01.2011 - 17:38

En ole vuosiin niitä seurannut, ja pikkuihmiset minulle kertoivat että Lordi voitti , kyselin että minkälainen se musiikki oli , ja selvisi että jyminää oli , myöhemmin olen joutunut kuuntelemaan sitäkin musiikkia, ja suren että ei pojat rahoiksi lyöneet kuten ABBA, varmasti myöhemmin on voittajat valittu taloudellisen tilanteen pohjalta myös, ei köyhemmät Eurovision maat edes pysty järjestämään kyseisiä laulukilpailuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.01.2011 - 19:43

Samaan aikaan kun luin kysymyksesi, sanottiin siitä radiosta. Eivät ne ole kovin paljoa kiinnostaneet. Aina sinne meiltä lähtee sellainen kappale millä ei ole mitään jakoja. Jos Suomi sinne loppukisaan pääsee, se kyllä pitää sitten katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 19:45

Taitaapi telkku olla sillä kanavalla, mutta taas taitaa tulla kyvyt esiin kisa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 19:45

Mie en nää oikeen mittään kunnolla, kun silmistä vuotaa vettä ja pitää niistää koko ajan. Loppupeliä aion katsoa näissä euroviisuissa sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 20:30

En todellakaan,missä loppukisat joigataan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 21:22

Ei tullut katsottua..että en teidä yhtään mikälaista kurjia esityksiä tuli..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 04:36

Kyllä, aion seurata tilanteen alkumetreiltä loppuun asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 09:25

Ei kiinnosta pätkääkään, joskus olen katsonut Ruotsin karsintaa. Ei ole aikaa, mutta ei myöskään riittävästi kiinnostusta. Kaupallinen musiikki ei oikein kiinnosta.
Lordi oli ok, menin silloin Kauppatorin kulmille.... oli siellä moni muukin. Se oli siis sen voiton jälkeen.