PARASTA JÄLKEEN 1.1.2010 , mikä ajankohtainen juttu, tiedätkö ?

jatkokysymys voisi olla : tiedätkö mikä tai keitä ovat Skarpit ?

pieni vinkki löytyy linkistä

valperi.blogspot.com/2011/01...12010.html

Avainsanat: karikatyyri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.01.2011 - 18:29

Suomen karikatyristien ja pilapiirtäjien kiltan vuosinäyttelyn avajaisista Helsingin Sanomatalon Mediatorilla näyttää olevan kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.01.2011 - 19:15

Juu noiden kiltahan se on.

Ovat valinneet Sofi Oksasen vuoden karikatyypiksi. On kuulemma pilapiirtäjien mielestä herkulliset ja persoonalliset kasvonpiirteet, erikoinen ulkonäkö sekä vahva persoona.

SKARPPIEN "Parasta jälkeen 1.1.2010" -vuosinäyttely on avoinna yleisölle 12.1-30.1.2011 Sanomatalon Mediatorilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2011 - 20:34

SKARPPIEN toinen yhteisnäyttely, PARASTA JÄLKEEN 1.1.2010 - Vuosi karikatyristien ja pilapiirtäjien silmin, on nähtävillä Sanomatalon Mediatorilla Helsingissä 12.1. - 30.1.2011.

Tervetuloa SKARPPIEN (Suomen karikatyristien ja pilapiirtäjien kilta) vuosinäyttelyyn Helsinkiin Sanomatalon Mediatorille.

Kivan näköisiä kuvia nuo pilapiirrokset...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2011 - 20:44

Siinäpä se on jo tullut sanotuksi. Karikatyyrit ovat kivoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 00:10

Näin on,sitäpaitsi vuoden karikatyyppi Oksanen on erittäin persoonallisen ulkokuoren sisällä tosi vahva tyyppï,josta onkin tehty piirroksia useampia kuin yksi tai kaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.01.2011 - 19:00

Ai että tuollainen. On vaan taas liian kaukana piipahtaa katsomassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 04:03

PARASTA JÄLKEEN 1.1.2010 – Vuosi karikatyristien ja pilapiirtäjien silmin, Sanomatalon Mediatorilla Helsingissä 12.1.–30.1.2011. Näyttely on avoinna maanantaista perjantaihin kello 7–22, lauantaisin ja sunnuntaisin kello 9–22. Osoite Töölönlahdenkatu 2, 00100 Helsinki. Näyttelyyn on vapaa pääsy.