Oletko etsimässä itsellesi omakotitaloa? Tässä olisi yksi vaihtoehto!

asunnot.oikotie.fi/vuokratta...ot/6479593
Eikä olisi liian paljon siivottavaakaan!

Avainsanat: okt vuokralle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.01.2011 - 18:28

Onpas pieni söpö mökki, kaikki tarpeellinen siellä silti näytti olevan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.01.2011 - 17:37

Aika kiva mökki mutta pidän vuokraa kalliina.Olisihan se muuten kiva snadi talo.Lieto ihan kivassa paikassa. Leikkimökki tuli mieleen . Jonkun talon vanha sauna rakennus.Tai mummon mökki ulkorakennuksista.Maalla niitä yleensä on useampia.Jaksais varmaan siivota,pitää kunnossa tuon kokoista.Eikä tarvitse kun hellaa lämmitää keittämisen ja lämmönlähteenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2011 - 18:11

Todella "Pikku mökki" (10m2) "näyttää" ulkopuolelta aivan virheettömältä ? miltäköhän näyttää luonnossa, kun ei ole oikeaa kuvaa ? eikä rakennusvuotta ? vuokra 150,00 € / kk
Ehdot kyllä mietityttää:
Tupakointi huoneistossa kielletty, lemmikeistä neuvoteltava erikseen, sopimus toistaiseksi (pidempiaikainen), oltava puhtaat luottotiedot, alaikäraja 23 vuotta, kotivakuutus edellytetään, erikseen määritetty pihanhoitovastuu.
Lämmitysjärjestelmä Suora sähkölämmitys (tuskin on tuota savupiippuakaan).

On meri sekä järvinäkymää ?
Rakennuksen lisätiedot Merimaisemaa/-näkymää , Metsämaisemaa , Metsä lähellä , Nurmikkoa , Suojaisa , Järvimaisemaa
(Meren rantaan on kyllä matkaa liian monta km ?)
maps.google.com/maps?f=q&...7&z=16
Ikävä, että Googlen kuvausauto ei ole voinut ajaa siitä ohitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2011 - 18:27

Sievä pieni mökki on, mutta katsoin, että ikkuna jos se on asumistilassa olisi liian korkealla
minulle. Kyllähän siinä hätätilassa yksi ihminen asuisi. ei tosin paljon siivottavaa, mutta aina
siivottavaa olisi, kun kaikki on samassa.Minulla on asuntona nyt tälläinen tupa keittiöhuusholli
siis yksiö jossa on sauna. Huone on makuusyvennyksellä ja keittiö on huoneessa sisääntullessa
eteisen jälkeen, Niin olen huomannut, että siivota saa vaikka joka hetki kun kaikki on niinkuin samassa
tilassa.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2011 - 19:03

Tuon pöntön voisi vuokrata vaikka kottaraisille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2011 - 20:30

No mene ja tiedä, tuskin moisesta luukusta edes noin pal maksais..
Taitaapi jäädä vuokraamatta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2011 - 20:45

Pienen mummon, pienen, pieni punainen mökki. Johan on sievä, mutta ylen kallis vuokra.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2011 - 21:48

Ois aika tiivis tunnelma viishenkisellä perheellä... ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 00:05

Ei pöllömpi,mutta kamalat ehdot.Lemmikeistä neuvoteltava erikseen ja pakollinen kotivakuutuskin ja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.01.2011 - 18:58

Ai että olisi minulle passeli - mutta tuo vuokra! Järisyttävän korkea. Satanen pois kk-vuokrasta niin voisinkin tehdä vuokrasopimuksen mummonmökkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 21:02

Taitaa olla joku varastopömpeli. Siellä tulisi ahtaanpaikankammo. Vuokra on varmaan ihan vitsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 18:43

Ai tämä oli tää hauska juttu. Mahtuiskohan tuota ihan kymmeneen neliöön.