Mistä asioista innostut/piristyt, jos muuten ollut ns. tylsä päivä?

Mikä pelastaa päiväsi silloin?

Avainsanat: innostua tylsä päivä piristyä pelastaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.09.2008 - 21:57

nyt alkaa pää olee (tyhjä) vastaan tähän huomenna, niin tulee ' pirteämpi' vastaus. ; ) elikkäs huomen tuloo lisäystä tähän kysymykseen miulta...

Lisätty: 26.09.2008 - 14:44

jos esim. töissä koko pv. on mennyt niin että mustapilvi on seurannut minua ja sitten ku tuun kottiin ja huomaan tiskivuoren se pilvi kasvaa entuudestaan.. plääh.. no ei se miti unoha tiskit hetkeksi ja laita tietokone päälle. kahton ensin sähköpostit ja mahdolliset viestit/ postit, ( jaa ' valitse paras vastaus' no miepä valitsen. ai kato yks ' paras vastaus', voi kun kiva et miun vastauksista tykätään,) ( vieno hymy ) sähkäreitten jälkeen kirjaudun napsuun, mitis sielt löytyy ' ( ai tos ois semmonen kysymys mihin mäkin osaan vastata menempäs rustaamaan vastauksen.) ( nyt alkkaakin jo pilvi pienenemään pääni päällä ) hei onkohan mulle tullut viestejä määpä katon. jee mulle on kirjoittanut napsukaveri, onneks täällä napsussakin on kavereita jotka piristää päivää : ) vähän isompi hymy tulee jo kasvoille ja kas musta pilvikin on tipotiessään. sen pituinen se. =ö)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.09.2008 - 22:22

Käyn kaikki kaverit läpi, jos ei nappaa niin katon telkkua/meen napsuun tai luen jotai. Joskus lähen polkee jonnekin mihin nokka näyttää... :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2008 - 23:09

Omenapuun lehtien hitaasta varisemisesya kotiterassilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2008 - 12:21

Oikein hyvä kirja. Ja hyvät yöunet päälle, niin SEURAAVA päivä on kummasti parempi. Eikä yhtään oo tarvinnut hötkyillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2008 - 13:06

Lukemalla minä olen aina lähtenyt karkuun päivän tylsyyttä, toimii vuodesta toiseen yhtä tehokkaasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2008 - 22:00

Kun seuraan kissojeni temmellystä keskenään ja mikä on mahtavampi juttu, kun kissani tulee viereeni ja alkaa kehräämään ja puskemaan kovasti ja omistavasti ja tunne tulee , että se sanoo "mami, rakastan sinua:), tahdon pitää hyvänä"sniifff

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2008 - 19:02

meidän koira huolehtii ettei tylsyys yllätä