Hyvää huomenta!Mistä kohu vuoden urheilija Minna Kaupin "revityksestä"? En minä huomannut mitään tuomittavaa.

Avainsanat: minna kauppi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.01.2011 - 14:23

Jotkut oli ottanut turhaan "herneen nenäänsä", tuolla vähän selitystä:

Hesari www.hs.fi/urheilu/muut/suunn...5263014893

iltasanomat "Kauppi ehti ripittää valitsijoita verkkosivuillaan julkaistulla, hyvin ironisella kirjoituksella. Kohu oli valmis."
www.iltasanomat.fi/muutlajit...26439.html

Minna Kaupin nettisivut www.minnakauppi.com/

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.01.2011 - 07:36

ainakin telkkarissa se uutispätkä minkä katsoin aiheesta, oli ns. normaalia voitonhuumaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2011 - 07:58

En tiedä minäkään mistään kohusta. Pitääpä selata lehtiä jos selviäisi.

Lisätty: 13.01.2011 - 10:31

Asia selkis mullekin. Upea nainen, varma ulosanti, hienoa, ei tuomittavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2011 - 08:12

Nuori nainen iloitsi aidosti palkinnostaan. Kerrankos sitä nyt hameen helma juhliessa repeää. Lehtien kuviin oli varta vasten valittu ne kaikkein hurjimmat ilmeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2011 - 10:01

Tavanomaista "tuuletusta" voiton selvittyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2011 - 10:15

Hieno urheilija hienossa tilanteessa. Tunnustus koko lajille kuten Kauppi sanoi puheessaan. Tuuletukset olivat paikallaan huippusuunnistajalle.
Olen usein ajatellut, jos suunnistajat juoksisivat radalla niin varmaan pärjäisivät siinäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2011 - 10:18

Oikein iloinen ,aito ,hyväkuntoinen, terve nuori nainen.Sanoi niinkuin asiat olivat. Puhdas ajatusmailma kaikui kaikille korville. Onhan se niin ei täällä paljonkaan ole arvostesttu suunnistusta .
Luuleevat että ollaan marjastajia. Ei niitä paljoakaan ole palkittu.Se vasta maastossa raskasta juosta ja etsiä rasteja.Upea leidi karrassaan ja kunnossa.Menkööt ne jotka kärsii esityksestä, itsekkin juoksemaan. Tuleevat vähän parempaan kuntoon . Pystyyvät tervetttä puhettakin paremmin kuuntelemaan.Ilotsen minnan puolesta vilpittömästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2011 - 11:31

ei haastatelussa mitään erikoista minä ainakaan huomannut. Kaikkihan ne iloitsee, jos hyvin pärjää.
Ikävää näin masentavat kirjoitukset itse lukea, kun joku pöljä on kirjoittanut.

Lisätty: 16.01.2011 - 16:07

Jos ette pahaa tykkää lisään Keskisuomalaisessa olleen kirjoituksen 16.1.2011.
"Vuoden urheilijaksi valittu suunnistaja Minna Kauppi osoitti, että nainen saa juhlia raisusti.
Kauppi otti ilon irti palkinnostaan. Hän revitteli tavalla niin, että tiukka juhlapuku repesi ja keikisteli valokuvaajalle palkintopysti päässään.
Arvokasta tai ei, ainakin Kauppi näytti iloitsevan palkinnostaan - ja teki sen täysillä. Ja hilluvathan kiekkojätkätkin voittettettuuan. Pysteistä juodaan olutta tai skumppaa viimeistään saunan lauteilla. Kauppi sai palkinnostaan ja riehumisestaan niin paljon palautetta, että hänen kotisivunsa suljettiin heti Vuoden urheilijan valinnnan jälkeen.
Älä lanistu, Kauppi!Roiskuta reippaasti mitalia, kun yllät seuraavan kerran maailmanmestariksi.
!"
Kirjoittaja Saija kauhanen

Tässä on mielestäni hyvä vastine.

Lähteet:
Lainaus Keskisuomalainen 16.01.2011

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2011 - 13:28

Oli hyvä että meni ei väline urheilijoille kerrankin.
Sitä voi kehua ihan vapaasti, ei liikaa itseään kehunut.
Toi julki lajiaan, etteivät ole pelkkiä marjan pomijoita!
Se ottaa noita halli elvistelijöitä "pattiin" sitä se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2011 - 16:38

Tuulettamista, ja moni varmaan vihreänä kateudesta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.01.2011 - 18:32

Jos tuosta on kyse, niin huh huh, mistä näitä turpa rullalla olevia ihmisiä oikein tulee?
voice.fi/index.php?mw=&o...amp;cat=26

Lähteet:
google

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 18:40

En nähnyt kuin voitonjuhlaa.