Mitä pelkäät? Onko sinulla pelkoja vai pelkäätkö muuten?

Avainsanat: pelot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.01.2011 - 10:38

Joku pelko kait se on, kun ajattelee kumpi meistä ensin poistuu ja se hetki kun koittaa. Romahtaako kaikki.Kestääkö sitä kuormaa.Joku aikaisemmin sanoi pieneksi maailmanlopuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.01.2011 - 09:53

Kun olin työelämässä niin pelkäsin pientä palkkaa. Ja käärmeitä olen aina pelännyt ja ulkona pimeässä en uskalla liikkua, on sisäpiirin vitsi että Jönttä tulee ja vie mutsin pipon pimeällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 10:19

Kyllä minulta fobioita löytyy ihan yllin kyllin..
Avaran, ahtaan, matalan ja korkean paikan kammoa... (jotkut pelot kyllä voittanut jonkun verran)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 10:47

Ensin ajattelin, että ei ole - mutta näin talvisaikaan olin jo unohtanut hämähäkkikammon, jolle muu perhe vitsailee. Onneksi täällä kaupungissa moisia mönkijöitä harvemmin kohtaa minään vuoden aikana. Monet kaukomatkat olen karsinut aivan tästä syystä Australia on totaalisesti poissuljettu matkalistaltani. Uusi-Seelanti sen sijaan houkuttelee kovasti. Kanaria on siksi minulle mieluinen paikka, ettei siellä ole mitään myrkyllisiä eläimiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 11:05

suljetun paikan kammo, olen muutaman kerran jäänyt hissiin kerrosten välille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 12:19

Mitä siinä niin kauheasti pelkäämistä on, kun suomessa asustelee. Odottelee vain onnensa jatkuvan vielä monia vuosia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 12:38

Empä mitään, sillä kuollaan sitä täällä kuitenkin ja sehän on aivan sama se miten tuo kuolema itsekunkin korjaa. Jos moista etukäteen alkaisin pelätä ei elämisestä tulisi yhtikäs mitään. Työn ja omaisuuden menettämisiä en myöskään osaa, tai tai halua etukäteen pelätä sillä sekin pelko pilaisi vain eloni ihanuuden. Hämähäkkejä ja muitä ötököitä en ole koskaan kammoksunut ja ukkosen, sekä korkeanpaikan kammoista olen näin vanhemmiten päässyt eroon joten minulla ei todellakaan ole mitään pelkäämisen aiheita, ei ainkaan mainitsemisen arvoisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 13:33

luulen et napsulaiset ei viitsis lukea sitä roomania ,jossa ois kaikki pelkoni...... niitä ,kun riittää ...on ilmassa ,meressä ja maalla..... paljonkin pelottavia juttuja ,jotta kaikea mitä nyt voi pelätä ja sit niitäkin joita ei voi pelätä ,mut mä vaan pelkään .. näin tämä tässä nyt ois lyhykäisyydessään tällä kertaa ...;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 15:19

Korkean avoimen paikan kammo, vaikka kerrostalon 7 kerros ja kaiteet en mene kaiteen luokse asti.
Mitäs muuta, no se tietenkin, jos sitä elämän päiviä vielä on, niin kuinka vaivaiseksi sitä käy ja toisten
hoidettavaksi. Noita "vanhoja sikiöitä" olen nähnyt niin paljon, että ei, ei toivottavasti ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 16:17

Olen ihan hukassa, jos pitää olla jonkun korkean paikan reunalla. Hotelleissa en mene koskaan parvekkeen kaiteen luokse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 17:40

En oikeastaan juuri mitään. Burj Kalifaan en nouse, katselen taas loppukuusta juurelta vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 18:35

En pelkää oikeastaan mitään. Ehkä pahin pelkoni monien äitien tapaan on se, että lapselleni tapahtuisi jotain ikävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 20:08

Pelkään nukkeja. Iiskh!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 20:26

Minun kammo on hurjastelijat autoilijat tien päällä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 21:02

Näinä päivinä pelkään ihan tolkuttomasti,että liukastun ja putoan persuksilleni ja katkaisen koipeni tai ainakin toisen niistä tai...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2011 - 14:43

En taida oikein pelätä mitään koska en erota edes mikä ero on "pelolla ja muuten pelkäämisellä"?
Ihan päiväkohtaisesti joutuu pelkäämään sitä pysyykö kiltisti kahdella jalalla pystyssä kun liikkuu ulkona kadulla!
Kaupungissa myös päin punaisia valoisia ajavat autoilijat ovat arveluttavia mutta en nyt suorastaan pelkää niitäkään, pelko on aika vahva sana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.01.2011 - 22:53

Edelleenkin sitä takanani olevaa pimeää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 13:46

Toisaalta odotan, mutta myös pelkään tulevaa. En tiedä mistä johtuu, mutta usein näin alkuvuodesta pelkään tulevaa vuotta ja mitä se tuo mukanaan, tai mitä vuoden aikana tapahtuu... Tää on aika kamalaa. En tiiä tarvisko hankkia jonkinlaista hoitoa ?:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 14:40

Korkean ja pimeän paikan pelot kyllä löytyy :/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 18:20

Pimeää ja korkeita paikkoja.