Miksi Napsulla äkkimatkan Puerto de la Cruziin hinta on 299 mutta kun linkistä siirtyy matkanjärjestäjän sivulle hinta on 598?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.01.2011 - 22:32

Jos muutat sinne vasempaan nurkkaan Aikuisia: 1 niin hinta on n. 485,- /aikuinen
(eräässä tapauksessa kun 2:n hinta oli 590,-)

Katso sitten vielä "Hintaerittely"
Matkakohde Puerto de la Cruz
Hotelli Bambi/Astoria
Huonetyyppi yksiö, Astoria
Huoneiden määrä 1
Matkustajat 2 aikuisia
Matkan kesto 1 viikko
Perushinta 2 * 305,- = 610,-
Internet etu 2 * -10,- = -20,-
Kokonaishinta 590,-

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.01.2011 - 20:37

Oiskos tupla hinta. 2*299 = 598. Kaksi henkilöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 20:54

Se on ilmeisesti 2:den henkilön hinta....näin yleensä ilmoittaa..kun katsoo varauksia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 21:26

Veikkaan myös että on kahden henkilön hinta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 21:52

Kävin oikein tarkistamassa, sillä minullekin nuo Tjäreborgin hinnat näyttivät ihan muuta kuin Napsun äkkilähdöt. Tuplahinta on tuossa kyseessä. Jos matkustat yksin hinnasta tulee kalliimpi, ei ehkä tuplaa kuitenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 09:32

Varmaan tuo edullinen on yhden henkilön hinta. Voi olla myös niin että täkyjä on vain vähän ja ne menevät hetkessä. Kun muuttaa henkilömäärän, tulee oikea hinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.01.2011 - 22:44

Ei kannata ihan kaikkeen uskoa. Luotan enemmän ihan näihin perinteisiin matkanjärjestäjiin joilta yleensä tilaan matkan.