Mitä söit tänään ihan viimeksi...siis iltapalaksi? Oletko muuttanut ruokailussasi mitään viime aikoina?

Avainsanat: terveellinen ruoka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.01.2011 - 18:55

Illasta söin viimmeksi mustikka jugurtin..minne laitoin leseitä ja pakastimesta mustikoita vähän sekaan..Oli ihan sopiva iltapala..

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksista. Nam, mustikat ovat hyviä ja niin terveellisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 09.01.2011 - 22:39

Ai viimeksi? Hapankorppua missä oli päällä hieman rasvaa ja kypsää savukylkeä, kyytipojaksi kylmää vettä.
En ole muuttanut, syön aina sitä mitä kaapista löytyy ja mikä mieluummin maistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 22:43

Kuumaa maitokaakaota ja leipää jossa juustoo ja tuoretta kurkkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 23:03

vatturahkaa vähän ja sit vähän lisää ..... :) yritän muuttaa , mut on niin vaikeaa tälläiselle hyvän ystävälle :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 23:51

Vaniljateetä ja fetasalaattia,ei mitäänn muutoksia,miksi?Syön kaikkea mikä maistuu.paitsi tumman suklaan syöntiä yritän kahlita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 08:23

Minä söin Mozzarella salaattia, ja paahtoleipää ja ison lasin maitoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 12:20

Teetä ja vanikkaa. Siinä kaikki tarpeellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 15:52

Sunnuntai-iltana söin iltapalaksi mieheni synttäreiltä ylijäänyttä voileipäkakkua, nam. Ja join sen kanssa lasillisen viiniä, hyi minua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 17:53

Hapankorppuja juuston kera tulee napsailtua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 02:24

Sekametelisoppaa vaniljakastikkeen kera, ja parasta aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 14:03

Syön joka ilta omenan viimeksi, kuorin ja palastelen sen jo yöpöytäni laatikkoon päivällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2011 - 03:50

pakastemarjoja ja oli hyvää.