Onko kenelläkään napsulaisella käytössään sarastusvaloksi kutsuttua lamppua? Onko hyvä laite?

Avainsanat: sarastuvalo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.01.2011 - 21:31

ei ole käytössä, mutta sivuston mukaan aivan hyvä laite.
www.adlux.fi/public/koti/sar...svalo.html

Fiina-koira toimii sarastusvalona ;)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.01.2011 - 21:32

ei ole ,mutta kirkasvalo ois hyvä tässä kaamoksessa tai ne korvavalot ....mutta ei huono ...pien pydähdys d-viotamiini hoitokaan oikean auringon alla , jossain etelän lämmössä.... tulee nyt just mikeleen ,kun vettä sattaa ja on pimiää ....no kohti kevättä ja valoisaa ollaan menossa ja sitä ootellessa poltetaan kaikkia valon lähteitä mitä täältä pesästälöytyy .... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.01.2011 - 21:33

Eipä ole enkä ole ennen kuullutkaan moisesta valosta.
Minä tahdon nukkua pimeällä ja odottaa kun kevään ensimmäiset auringonsäteet minut herättää - ihan luonnonmukaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 23:59

Olen kuullut ja harkinnut itselle,mutta tutustumisvaihe menossa ja kuinka monetta vuotta....Yks mun ystävä hankki moisen ja kumppaninsa oli herännyt ennen herätystä ja seurannut mitä toisella puoliskolla sänkyä tapahtui.Sarastusvalo alkoi voimistua ja mun ystävä oli vaan vetänyt lakanaa kasvojensa päälle eikä näinollen herännyt.Hän on kuuluisa nukkuja lakana kokonaan päällään ;-D...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 09:33

Tyttärelläni on ollut useampia vuosia .Sanoo sitä hyväksi pimeään aikaan. Sanoi että hyvä keksintö.
Toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 11:38

Ei ole ja enkä usko oikein noihin keinotekoisiin valonpilkahduksiiin elämässä. Aito leimahdus voittaa keinotekoiset ja niitä on ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 17:32

Ei ole, enkä usko tuohon sähkövalon voimaan auringonvaloon kyllä uskon...