Käytättekö goretexjalkineita vai mitenkä pidätte jalkanne kuivina loskasäällä?

Avainsanat: goretexjalkineet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.01.2011 - 17:53

tyttäreni käyttävät pakkasella, mutta ei märällä. Kertoivat juuri tuossa.

Lisätty: 21.01.2011 - 18:02

Kiitos käyttäjille äänestyksestä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.01.2011 - 17:44

En käytä goretexjalkineita muuta kuin vaeltaessa syksyisin. Jalat ovat pysyneet kuivina ja jos on oikein märkää niin punaiset kumpparit jalkaan. Harvemmin noita tarvitsee paitsi Lapissa kullanhuuhdonnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 18:27

Minulla on jokasään saappaat,mitä käytän kun on märkää..niinkuin tänään oli tosi märkää..jalat pysyivät kuivina..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 19:05

Minulla on gore-texit sekä talvilenkkareina että nilkkureina, joita käytän usein työmatkalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.01.2011 - 19:49

Villasukat ja kumisaappaat, niillä on pärjätty ihan hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 19:49

gore-texit ja paksupohjaiset , hyvin pysyy pystyssä Fiinan kanssa lenkkeillessä.
kumppareissa on kantapäissä piikit, muutenhan niillä ei pystysssä pysyisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 23:48

Goretexillä tai jollain kyllästetyt vaelluskengät palvelleet monen monta talvea,toisinaan kesälläkin.Maksoi maltaita ostohetkellä,mutta maksavat itseänsä takaisin kaiken aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 11:29

Em mä tier mittä tommosist kenkist. Iha uus tuttavus mul toi o!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 16:13

Goretex kengät haalarit ja takki töissä, ne ovat oivat varusteet pihalla työskentelyyn. Olen "siivilikengiksikin" ostanut goretex talvikengät.

www.finscoop.fi/Goretex.htm
(Tässäpä pappa4:lle tietoa goretexista ja myös muille, jotka eivät ole tienneet mikä moinen kenkä on:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 17:30

Minulla on loistavat talvijalkineet, vedenpitävät, siis ei varpaat kastu, ja pakkastakin kestää -40 asteeseen asti.
Nimeä en nyt muista tähänhätään.. mutta parivuotta sitten maksoi 89€...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 08:25

Vaelluskengissäni taitaa olla goretexiä, ovat palvelleet ansiokkaasti kesät/talvet yli 10 vuotta ja aina vain mukavimmilta tuntuvat jalassa. Tänä talvena olen yrittänyt etsiä "siistejä" jokasäänsaappaita, mutta en ole valmis maksamaan yli satasta. Olen kävellyt työmatkat nahkasaappailla eikä ainakaan vielä ole varpaat kastuneet. Nythän ne loskakelit taisivat taas alkaa, muutoinhan täällä ollaan saatu nauttia kunnon talvesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 02:13

Minulla ei ole, mutta tyttäreni käyttää ja kehuu kenkiä maasta taivaaseen. Ehkä kannattaisi myös itsekin hankkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 10:23

Näin ei ehkä saisi vastata mutta en edes tiedä mitä nuo jalkineet ovat. Käytän vain nahka-ja mokkajalkineita, maalla on myös kumisaappaat olemassa.