Napsulaisten eläinystävät?

Äsken oman koirani kanssa ulkona käydessä tuli mieleen, mitäs eläinystäviä napsulaisilta löytyy??

Meiltä löytyy tuollainen Cairnpoika -leikattu kylläkin- Tahvo 2v. Hauska veitikka, jonka hankkimista en ole päivääkään katunut <3

Lisätty: 07.01.2011 - 20:45

Bongari, onko tuo kuvassa oleva kissa Norjalainen metsäkissä?? :) Äidilläni on sellainen..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.01.2011 - 22:16

otto 8v maatiaiskissa , mutta paras näkemäni kyykärme kissa mitä ikinä oo nähny , joka kesä saa kyyt kyytiä kyidentaivaaseen tuos meitin pihas ... ja punapää onni 3v.. (saattaa noi iät hiukkasen heittää ylemmäx , kun tää aika rientää ettei perässä pysy ).. onni on norjalainenmetsäkissa ja rotua kun on niin .. niin arkajalka ... kärpästä just uskaltaa pyydystää , nyt pojatkin lihovat , kun syövät ja nukkuvat ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.01.2011 - 20:37

3 kissaa yksi on kuvassa joka nimeltään ville sitten kille ja nasse.Nyt ollut niin kylmää että vähän käyneet kääntymässä vain ulkona.Keväällä pyytäävät kovasti ulkona.

Lisätty: 08.01.2011 - 09:23

Kiva kuulla että muutkin kissat antaa kyykäärmeille kyytiä. Meillä nuoret ja terhakkaat. Tuovat näytille ja leikkiivät.Sitten vedelään viikko sitä pitkin pihaa .ennenkuin varikset vievät raadon.

Lisätty: 08.01.2011 - 09:24

On

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 20:58

Minulla on 2 tyttökissaa, toinen lyhytkarvainen on Peppi, nimi tuli siitä kun on pitkät jalat ja aivan symmetriset raidat niissä, ja toinen on Norjalainen metsäkissa, ystäväni kysyi silloin kun kissat minulle tuli että minkä nimen annat tuolle resuisen näköiselle , no Peikko hänestä sitten tuli, ovat vain sisällä aina, leikkisiä ja uteliaita ovat, öisin touhuavat paljon ja sänkyni viereen tuovat lelujaan ja naukuvat minut hereille kun pitää kehua että ovat metsästäneet lelujaan, ei yleensä minua yöllä klo 3 kiinnosta heidän lelunsa, päivisin makoilevat minun sängyssäni petauspatjan alla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 21:07

Ihan maatiaiskissa Kissmet ikää jo 14.5 v
Mittelspitzs Piki 3.5v.. (kuvassa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 21:27

Kyllä on rakas tämä profiilissani olava tyttären koira Santtu...Ikää on 13 vuotta ja sydänsairudet käyneet nyt tosi hankaliksi.On meillä paljon hoidossa..Tänä iltanakin läksi tästä kotia..vaikka olisi ollut viimeinen kerta,kun tytär haki..Viime öy oli ihan kamalaa,kun yski niin paljon ja henki meinas loppua..
Eilen illasta ei syönyt eikä juonut..ja aamusta ei suostnut lääkeitä ottamaan..eikä syönyt koko päivässä.. Yhden kerran sain pissalle ulos Santun koko päivän aikana..
Ennen oli tosi innokas lenkkeilijä..nyt tosi huonossa kunnossa..Tuntuu ihan kamalta,kun loppu alkaa häämöttää..todella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 21:29

Kaksi kissaa: Paavo ja Nakke. Maatiaiskissoja molemmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 22:25

Fiina-koira 10v.
äitinsä Zinna jätti meidät kesällä 2008.
ja oli meillä Fiinan kanssa kova suru kauan aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.01.2011 - 22:46

Itsellä ei enää ole, mutta läheisiltä löytyy koirissa jos jonkun rotuisia. Ja kissojakin löytyy pari kappaletta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2011 - 07:19

Niin mielelläni vastaisin, että Vilma-napsukissa...mutta Vilma on kuollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2011 - 18:59

Mariaanan tavoin niin oli minullakin Tiia marsu, mutta nyt
tiia on marsujen taivassa, ehkä Vilman kanssa elokuvissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 14:00

Eläimistä kyllä pidän, mutta täälä hetkellä niitä ei ole. Riittävä rasite on naapurin haukkuvasta koirasta ja pallon pompotuksesta ja tahallisesta haukuttamisesta sisätiloissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 17:59

Koiriahan minulla on, koirarakas kun olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 17:06

Miulla on kaksi narttu kisua. Maalaiskatteja ne vain on mutta rakkaita. <3 Törri on pitkäkarvainen ja Herkko-Liina lyhytkarvainen kisu misu. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 10:27

Muutaman kuukauden olen ollut koiraton ihminen.Ei ole ihmisen elämää tämä... Kun on aina ollut koira tai 3, on aika vaikeaa nyt... Lievityksenä ihana Kääpiöjänis.Mukava toki sekin, muttei koira.Eikä terrieri.

Ja pieni Venäjänkääpiöhamsteri myös tuolla juoksee isossa häkissään.Niitäkin ollut monta joskus, nyt yksi vanhus mennä köpöttelee :)
Ilman eläimiä olisi elämä aika tylsää!

Niin! Ja terveisiä Tahvolle!