JOKOS NAPSULAISET OVAT VARANNEET KESÄLOMAMATKOJA JA MINNEPPÄIN ???? ITSE HIMOITSEN MATKAA KREIKKAAN KREETALLE !

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.01.2011 - 23:41

Ei vielä. Ensin täytyy "hoitaa" talvimatka alta pois. Toivottavasti pääset lomailemaan kaipaamaasi paikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.01.2011 - 08:03

Sama, kuin tuossa edellä Maarit77, ensin talviloman viettoon. Toki ajatuksissa on kesä ja ainakin Pietarissa käynti on mielessä. On kuulkaas niin paljon aikaa, että se oli Leningrad, kun siellä viimeksi kävin. Haaveissa on Sveitsin Zermat ja Maltan saari...niin ja monta muuta, mutta mennäänhän nyt loma kerrallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 08:21

Ei minua houkuttele mihinkään kotomaasta lähtemään.Olisi meno heti Ranskaan jos suostuisin. Houkuttelijoita on riittänyt.Siellä vävyn vanhemmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 09:44

Ei olla vielä varattu mitään, kun ei kesälomankaan ajankohta ole vielä tiedossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 10:00

Katsotaan ensi kuussa, viimeksi tilasin vahingossa ystävänpäivän aikaan niin tippui vielä molemmilta hinnasta pois 110€

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 10:57

ei isompia matkoja ole just nyt kesäksi tiedossa mutta haaveissa ois joskus sit ....meillä on niin huonoa tuo lähteminen , kun en ole löytänyt hyvää kissahotellia mihin voisin nuo kisulit sit jättää ....muutamaksi päiväksi kyllä saadaan tännekkin hoitaja , mutta viikoiksi on jo vaikeampaa ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 13:51

eipä mummeli matkusta enään mihinkään päin, hyvä kun tätä omaa Suomea pyöriskelee aina
joskus jossain päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 17:53

Kreetalle mekin haluamme viettämään lomaviikkoa :) Emme kuitenkaan ole vielä varanneet matkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 19:30

Ei ole edes tiedossa vielä koska on kesäloma..En yleensä käy kesällä matkoilla,kun asun omakotitalossa,ja siinä riittää puuhaa koko kesäksi..
Syksystä kyllä lähden mielelläni jatkamaan kesää lämpöiseen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 20:57

Meidän perhe on käynyt kolem kertaa Kreetalla ja on tosi kiva paikka! Ollaan oltu kaksi kertaa Agia Marinassa ja kerran Plataniaksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.01.2011 - 21:08

Kesä vietetään kotimaassa, talvisin käydään ulkomailla lämmittelemässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2011 - 00:01

Jos himoitset,niin sinne sitten,ei se ihmettelystä parane.
"Ihan aliarvostettu lomakohde. Ihana satama ja hiljaisia autioita rantoja ja tää Hanian wanha kaupunki, mainio paikka. Hyvää ruokaa ja helppo liikkua, yksi päätie ja kaikki bussit vievät Haniaan :)"
Tuon kertoi mun yks kaveri,joka oli ottanut viehättäviä kuvia Hanian röntsäkujilta joitain vuosia sitten elikkä itsekin innostuin Kreetasta...ehkä myöhemmin keväällä tai syksyllä,kun merikin on tosi lämmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 10:42

Yksi "rysäreissu" on varattu, kun kohde on uusi ja ajankohta jolloin haluamme mennä, on ehkä sellainen että se myy hyvin. Muita matkoja sitten varaillaan netin kautta eli omatoimisia reissuja.