Antakaapa lahjavinkkejä 17-vuotiaalle australialaiselle pojalle, joka on vuoden Suomessa olon jälkeen lähdössä kotiin?

Pojan suomalainen isäntäperhe järjestää läksiäiset ja haluaisin antaa pojalle kotiin viemisiksi jotain suomalaista, matkalaukkuun hyvin sopivaa eikä tietysti kovin painavaakaan. Suklaa ei käy.

Avainsanat: australiaelle pojalle lahja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.01.2011 - 20:17

pentikkiä, aarikkaa, visakoivusta valmistettu kuksa, suomalaista pellavaa tms.

Kysyjän kommentti

Päädyin kuksaan, johon "poltettiin" pojan nimi. Kuksan sisälle sujautin pari askia suomalaista Sisua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.01.2011 - 19:06

Suomalainen merkkivaate..
Suomalainen Kalevalakoru (nykyään on nuorekkaita koruja)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 20:13

Haltin ultrakevyt selkäreppu pakataan pieneen pussiin ja painaa 300 g. € 19,90.

www.haltistore.com/fi/produc...treetpack/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 20:15

Minulle tuli heti mieleen salmiakki!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 20:35

Tyttäreni ehdotti mämmiä ja ruisleipää, ota todeta jos uskot.
Ehdotus sai hersyvät naurut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.01.2011 - 20:37

Ottakaa selvää mihin hän tykästynyt ja mitä hänellä ei ole. Sen sitten ostatte.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 21:04

Ottakaa selvää,mitä Australiaan saa viedä;elintarvikkeet erittäin kiellettyjä.Ehdotan jotain mistä kaveri itse tykkää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 22:18

Pajasepän tekemä supisuomalainen puukko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 22:31

Valokuvaa juuri tällä hetkellä olevaa kaunista, valkoista ja SUOMALAISTA talvea :) ja teetä siitä hauska muisto hänelle! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 13:17

Suomalaista suklaata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 13:46

Salmiakkia,ruisleipää ja valokuvia muistoksi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 19:52

Jotakin Suomalaista mieli musiikki mukaan,niin voi sitten kotimaassa muistella Suomen oloja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2011 - 02:28

Salmiakkia ja Iittalaa.