Ken on käynyt Eilatissa. Kokemuksia kiiitos: hintataso, lentokenttämuodollisuudet ym . Oletko käynyt kenen matkalla,Jerusalemissa

Avainsanat: kallis maako...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.01.2011 - 17:56

siitä jo aikaa on kun Eilatissa pari viikkoa olin ( v.-93) .
helppo oli maahan mennä ,mutta poistullessa kentällä oli kovat kuulustelut erikseen 2 henkilön voimalla. mitä tehnyt, miksi yksin, missä käynyt, missä syönyt, kuka tekee työt kun lomalla olin jne jne. parempi olisi ollut esiintyä kielitaidottomana.
tein omatoimireissuja bussilla, en käyttänyt matkatoimiston retkiä.
tähän mennessä kauneimman auringonlaskun näin Negevin autiomaassa.
tämänhetkisestä hintatasosta ei havaintoa.
mutta Napsussakin on matkakokemuksia sivulla www.napsu.fi/matkailu/matkak...rael/eilat
kun kelaat alaspäin sivua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.01.2011 - 18:10

minun Israelin matkakomuksistani ei ehkä ole niin paljoa hyötyä sinulle sillä kävin siellä jo 70-luvun alkupuolella ja sillä reissulla asustelin viikon verran Eilatissakin joka oli vasta rakenteilla (ei paljoa muuta kuin puolen tusinaa hotellia, yksi ostari ja kylän tapainen taajama

vuokratulla autolla kierreltiin maata, monen mielestä aika epäterveellinen harrastus niinä aikoina

hintataso ei silloin ollut mitenkään korkea, turvatarkastukset ja varotoimet olivat kokemattomalle lähes sietämättömiä .... painajaisia näen vieläkin silloin tällöin ...

valperi.blogspot.com/2007/08...aisia.html

.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2011 - 17:29

Minun kokemukseni on Jerusalemin matkoista vain se mitä toiset ovat kertoneet ja kirjoittaneet.
Mielenkiintoisia matkakirjoja on luettavana Israelin maasta kokonaisuudessaan.
Minulla on unelmana ollut päästä Israelin matkalle, lähinnä Jerusalemiin, mutta sen matkan saan
varmaasti jo mielestäni heittää poies. Mutta unelmia voin kasvattaa taimenen tasolta viikunapuuksi.

Hyvää matkaa Sinulle toivotan, jos se toteutuu.