Alennusmyynnit ovat jo kovassa kurssissa, käytkö ostoksilla niissä paljon?

Minä en ykinäisenä ostele paljon kun vaatteitakin jää pitämättä. Nythän se olisi edullista hankkia
ensi joulun lahjat?

Avainsanat: alennusmyynnit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 02.01.2011 - 21:13

Satunnaisia ostoksia teen jos sattuu sellainen, mikä olisi ehkä tarpeellinen sopivan edullisesti edessä.

Kysyjän kommentti

kiitos vastauksestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.01.2011 - 22:31

näin joulun jälkeen tulee joskus piipahdettua ja jopa hankittua niitä lahjojakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 22:48

Taitaapi jäädä tekemättä, ensivuodeksi ostin jouluvalot uudet parvekkeelle, kun vanhat ovat nyt siinä vaiheessa että osat lampuista sammuneet joten nuo sietää roskiin...
Ja ulkomailla ollessani tulee hankituksi niin paljon vaatteita että niiden hankkimista täällä en edes harkitse...Sieltä saa nuo niin paljon halvemmalla kuin myös käsilaukkuja on sieltä tullut ostettua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 23:03

yleensä en käy niissä ollenkaan, nyt oli tarve saada uusi ulkoilupuku
ja sehän tuli TopSportista hankittua puoleen hintaan (maksoi silti ihan sikana ..)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 23:55

Tänä vuonna kävin Iittalan alessa ostamassa tarpeellisia käyttötavaroita ja sitten tilasin Englannista ompelukoneen, joka sekin oli alessa. En aio käydä muissa myynneissä, sillä en tarvitse tällä hetkellä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 05:29

En yleensä erikseen lähde alemyynneissä juoksemaan, jos joku hyvä juttu silmiini osuu niin ostan sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 08:49

Enpä paljoa käy, mutta tänä vuonna poikkeus, kun pitää löytää toppahousut sekä urheilullisia vaatteita ..... (lue tarpeeksi väljiä) lomamatkaa varten ja samalla kaupunkireissulla käydään taas potkimassa auton renkaita, useammassakin kaupassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 10:13

Ei varsinaisesti tule mitään haettua. Mutta jos eteen sattuu jotakin mitä tarvitsen ja tykkään ostan edullisesti. Kirppiksillä on ollut mulla hyvää tuuria .Toppa housut ja takki sellaisia 3 olen ostanut talven varalle melkein uusia. 2e kappale ,puku.Nyt olen tarvinnut niitä, ihan hyvät.Taasen en ole löytänyt mitään.Josku sitten taasen ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 12:29

Minulla ei ole aikomusta mennä kauppojen alennusmyynteihin mukaan sillä en hanki koskaan joululahjoja etukäteen enkä osta vaateita, astioita tai muita tavaroita jollen tarvitse niitä ehdottamasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 16:50

YLE:ä katselen ja ALE:a en. Turhaa hömpötystä koko alennusmyyntirieha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 19:35

En tykkää jousta noissa alennsmyyneissä...Nyt kyllä ostin tavikengät,enkä muuta meinaa mennä ostamaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 19:37

Enpä suuremmin. Uusi mikrouuni piti hankkia, kun vanha vetelee viimeisiään joten sen kävimme alesta ostamassa. Muuten olen sitä mieltä että laatu korvaa määrän. Eikä niissä aleissa välttämättä säästäkään, voipi käydä päinkinvastoin jos tulee osteltua puoliturhia heräteostoksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 19:47

En lähde Aleja kiertämään, pyrin nykyisin ostamaan vain sen mitä tarvitsen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 19:55

En ole innokas alenusmyynneissä kävijä, mutta nyt oli välttämätöntä hankkia juhlavaatetta ja onneksi löytyikin alennusrekistä sopivaa. Kasvavalle lapselleni ostelen yleensä alennusmyynneistä jotain, nytkin kevättä ajatelle hupparin ja verkkarit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2011 - 00:03

Köyhät ja ahneet niissä juoksoo