Oletteko ommelleet koiralle vaatteita?

Avainsanat: koiralle vaatteita

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.01.2011 - 22:07

Ei ole tarvinnut vielä tehdä kissoille vaatteita. Paremmin tarkenisi tuolla pakkas ilmassa. Mutta ne ei kovalla pakkasella halua ulos. Tänään olivat jo mielellään kun oli 4- nyt 10-Vahoista villapaidoista kissoille puserot .Vähän leikkelee .En usko että pitäisivät.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.01.2011 - 19:39

Ei ole tarvinnut, koirani Piki on Mittelspitz ja turkki on sään kestävä, joten sateellaa ulkona ei edes pahemmin kastu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 20:17

juups aika monellekin koiralle villajumpereita on tullut tehtyä ja nytkin langat oottavat ,et alan yhtä puseroa kutomaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 21:56

Ei elävälle koiralle nallakarhuselle vaan uuden menovaatteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 00:07

En ole ommellut, mutta eihän sitä tiedä jos vaikka innostuisi kun saan uuden koneen =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 16:25

Ei ole lemmikkiä, eikä ompelutaitoakaan. Kiitollinen olen siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 19:53

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 19:54

En ole itse ommellut koiralle vaateita..mutta olen kyllä ostanut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.01.2011 - 20:33

Vaikka oli iso sussari lemmikkinä, niin en kyllä koskaan tehnyt sille vaatteita. Se tuntui tarkenevan säällä kuin säällä tuolla ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2011 - 07:41

olen kerran sadetakin Fiinalle ommellut,
mutta joutavanpäiväinen oli,
ei Fiina siitä tykännyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2011 - 19:01

En ole kun ei ole edes koiraa.