Kuka auttaa lasta?

Minulla on Logitechin PC Headset 120 mikrofonikuulokkeet. Mitä minun pitää, kun kaverini ei kuule minua videokeskustelussa, mutta minä kuulen hänet erittäin hyvin?

Lisätty: 09.01.2011 - 19:23

Kiitos kaikille vastanneille. Kaikkea kokeilin tuloksetta. Sitten yksi vastaus sai minut ajattelemaan, ja nyt ainakin tietokone tunnistaa ääneni. Sitä en vielä tiedä kuuleeko videopuhelun vastapuoli.

Avainsanat: migrofonikuulokkeet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.01.2011 - 16:20

Palisanterin vinkki oikein. Mikäli käytät Skypeä niin sieltä myös löytyy tetsteri (Echo / Sound Test Service).

Jos yhteys on muuten toimiva ilman kuulokkeita on tosiaan asetuksissa ongelma. Kiinnittäessäsi Headsetin pistokkeella koneeseen se kytkee pois koneen oman mikrofonin.

Kysyjän kommentti

Kiitos tuostapa sain aatteen, vielä en tiedä onnistuinko.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.01.2011 - 17:28

joku pieni fiba asetuksissa.
ohjauspaneeli->laitteisto ja äänet-> audiohallinta,
sinne oikeat ääniasetukset kuulokkeille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 17:51

Meillä oli 1 pikkuihmisen mikrofonikuulokkeissa sama ongelma, oli vähän kovakouraisesti vissiin niitä käsitellyt ja se mikin johto oli poikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 19:45

Olisiko tästä keskustelupalstasta apua!

groups.google.com/group/sfne...2e41?hl=fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2011 - 13:35

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA ! Ida