Joko teillä päin on paukuteltu ilotulitteilla?

Meidän lähistöllä ensimmäiset aloittivat jo viime yönä, eivät näköjään jaksaneet odottaa tämän päivän iltaan saakka.

Avainsanat: ilotulitteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2010 - 15:02

Eipä ole kuulunut vielä, talossa on kyllä puolimetriset sementtiseinät, joten ei pieni pamaus hetkauta.
Toivotaan, että ei silmiä ja käsiä tuhoutuisi yhtään. Silloin olisi onnistunut kaikki hyvin ja hyvillä mielin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2010 - 13:54

Ei ole vielä kuulunut mitään paukuttelua, ovat kuuliaisia ja lakia noudattavia täällä nuo ihmiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 14:24

Ei ole pommeja kuulunut tänne, mutta eiköhän heti kun hämärä laskeutuu. Kiva katsella etäältä. Kyllä niitä aika paljon näkee. Vaikka kaukana olenkin. Eläimet pelkäävät.Meillä koira ennen piiloutui aina jonnekin piiloon.Kerran oli saunassa lauteitten alla ja tutisi.

Lisätty: 31.12.2010 - 17:59

Nyt kyllä paukkuu aika hyvin. Kuulluu sisälle asti.17.57klo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 16:13

Maaseudun rauhassa on ollut hiljaista, mutta arvelen tuon lähinaapurin aloittavan paukuttelun klo 18.00. On tehnyt joka vuosi niin. Silloin minäkin otan paukun...lakkaviiniä, kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 19:43

En ole kuullut, mutta varmaan pian kuuluu. Tulin juuri kaupungilta kotiin ja Senaatintori oli jo niin kauniisti valaistu (Valonvuosi 2011). Olen yrittänyt houkutella ukkokultaani lähtemään iltakävelylle ja katsomaan Veskua ja Paulaa konsertoimassa - toiveita on. Pakkanenkaan ei pauku kuin jossain -5 asteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.12.2010 - 20:34

Puoli viideltä aloittivat ja senkun kiihtyy... upeaa ilotulitusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 20:36

Kyllä tuossa illasta klo 18 alkoi paukkuja kuulumaan...ja nyt on todella kova paukutus hoitokoira ei suostu enään lähtemään ulus ...Vaikka annoin illasta rauhoittavan pillerin..minkä lääkäri määräsi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 11:10

Kyllä paukkui aamutunneille asti ja puisto täynnä roskia joita noista tulitteista jäänyt.
Piki nyt tyytyväinen kun sota on ohi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 14:29

Taivas oli raketteja täynnä. Kotoa riittää näköalaa yli kaupungin useita kilometrejä kahteen suuntaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 20:03

Ihme ja kumma, tänä vuonna aloittivat kuuden jälestä.