Onko teilläpäin ilotulitukset?Kotkan kaupunki säästää luopumalla ilotulituksesta.

Jonkunlainen valonjen heijastus on tilalla..vuoden vaihtuessa..

Avainsanat: ilotulitukset...en kyllä tiennyt mikä olisi pitänyt olla (kategoria)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.12.2010 - 16:51

fiksu juttu Kotkassa.
Seinäjoella tuhlataan veroeuroja .
ensin lapsille klo 18 ja aikuisemmille klo 00 on ilotulitukset.

Kysyjän kommentti

Paukkui tarpeeksi ilman kaupungin ilotulituksia..kannatan jatkossakin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.12.2010 - 17:02

en kyllä tiedä , mutta katselen taivaalle , jos näkyy jotku isommat niin ovat kai kaupungin sit ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 17:03

Keuruu taisi jjo ilotulittaa joulunavauksessa uudenvuoden sisään. En ole varma.
Mutta kyllä niitä yksityispaukkuja tulee harmiksi asti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 18:14

Luvassa lienee varsin näyttävä ilotulitus, koska kotikuntani aloittaa ilotulituksella 100-vuostisjuhllavuottaan. Itse tosin olen silloin toisella paikkakunnalla, joten näkemättä jää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 18:35

Kyllä täällä on lapsille klo 18 ja aikuisille klo 00.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 19:09

Turku paukuttaa niin lapsille kuin aikuisille!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 19:27

www.youtube.com/watch?v=kvglVapd9S8 Kyllä täällä vähän joka paikassa eri aikaa niitä raketteja taivaalle menee. Yksityiset taitaa niitä ammuskella . Ennen oli tossa puhaltajan patsaalla keskellä kaupunkia mutta nyt ei vissiin enään. Vievät sivummalle.

Lisätty: 30.12.2010 - 19:34

www.youtube.com/watch?v=PY07DfvEt40

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 19:33

Ei se rakettien ampuminen kunnan julkisuuskuvaa paranna tai huononna. Ampukoon ken haluaa, mutta verovarojen taivaalle räiskiminen ei ole yhteiskunnan tarkoitus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 20:42

Helsingissä on paukuteltu jokainen vuosi. Näyttää kalenterissa nytkin olevan Senaatintorilla uudenvuoden juhla, jos ilmat ovat suotuisat, niin voi olla että käppäillään katselemaan näytöstä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.12.2010 - 18:58

Tuossa vieressä on ollut joka vuosi perinteiset ilotulitukset joita tullaan ihan matkojen päästä katsomaan. Tänään kuulin että se on kielletty viereisen tilan toimesta, voi harmi. Odotan kuitenkin ikkunassa jos hyvinkin tulittaisivat. Koko ajan räiskii ympärillä. Kiitos naapurit, ei tarvitse itse koskaan ostaa raketteja eikä värjötellä pakkasessa niiden kanssa.