Mihin voi kadota napsupisteitä? En ainakaan tunnusta kysyneeni saati vastanneeni mitään tuhmiakaan!

Muuten en olisi asiaa varmasti huomannut, mutta pistemäärä oli eilen tasatuhannella ja sen jälkeen sekä kyselin että vastailin ja taas oli tänä aamuna sama tasaluku, kun napsusivun aukaisin. Vaikka eipä kai noilla pisteillä nyt mitään käytännön merkitystä olekaan.

Lisätty: 30.12.2010 - 14:34

Maarit77: Toki huumorini kestää, mutta ei ole silti tästä kyse. Enpä ole vielä koskaan tissutellut ja istunut tietokoneen ääressä samaan aikaan (voisi vielä näppäimisölle läikkyä...)

Avainsanat: kadonneet pisteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.12.2010 - 15:18

Mikä laulaen tulee, se viheltäen menee.
Pinnoja tulee ja pinnoja menee.
Ei ole tärkeä asia, mutta napsuttelu on ilomme!

Napsutele, napsuttele, napsuttele vaan.
Toivon, uskon, että löydät onnen maan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.12.2010 - 14:29

Ajattelin murjaista vitsin, toivottavasti huumorisi kestää: sinulla on ollut alkolukko päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 17:10

tiedän , kyllä ,et täältä lähtee paunoi ihan vaan , jos ylläpito on varotuksia antanut niin kävi yhdellekin napsulaiselle ja lopuksi otettiin kaikki pisteet pois , mutta sinä , et kylläkään ole vastanut mitään sellaista , josta voitaisin poistaa niit pistei , jot en osaa sanoa , kuin jos kysyt ihan ylläpidolta vain ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 17:13

Empä ole kirjannut pisteitäni, yhden ajan yritin erään fiksun herran rinnalla pysyä jonkun aikaa, mutta se oli
ylivoimainen tehtävä. Nyt samainen herra menee jo eri pilvikerroksissa ja katselee kaukoputkellaan
minun haparointiani siellä kuuluisassa googlessa.
Nääs minun oppi-, ja muistitietoni ovat kansakoululuokan tasoa, jote täytyy googlea käyttää.
Mutta ei haittaa tuutikki mennään omaa tahtia, lopussa kiitos seisoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 17:23

jos olet vastannut kysymykseen joka on poistettu,
menetät ne pisteet mitkä on siitä vastauksesta kertynyt.
mutta ehkäpä voisit kysäistä vaikkapa ylläpidolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 19:15

jos vastauksesi on poistettu niin pinnatkin menee, minulla mennyt joskus noin kun kysyjä on poistanut vastaukseni, syytä en tiedä vai eikös vastaus ole kelvannutkaan.. tuhmia kumminkaan en ole kirjoitellut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 19:39

Huumori mielessä napsuttelemme.Mikä napsuttaen tulle se napsuttain menee. Olikohan totta.Jos joku himoitsee meidän pisteitä niin siitä vaan jos onnelliseksi tekee.Meidän onnea se tuskin laskee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 20:23

Itse olen joskus huomannut,että vastaus on poitettu..niin on pisteetkin sitten menneet..pois..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.12.2010 - 18:52

Kysäsehän sitä ylläpidosta. Itsekään ei ole tullut pahemmin seurattua mikä on tilanne tällä hetkellä. Kai nuo pitkät vastausrupeamat jossakin taulukossa näkyvät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 13:49

Pappa4:sta lainaten:"Napsuttele, napsuttele, napsuttele vaan."