Hyvää uudenvuoden aatonaattopäivää. Jokos paukut, tinat, ja kuohuvat on ostettu valmiiksi huomista juhlimista varten?

Olen äärettömän utelias ihminen ja kun nukutte funtsin näitä asioita täällä.
Huomaan kyllä että joku muukin joskus valvoo ja käy napsussa, mutta voi olla napsuissakin.

Avainsanat: kategoria voi olla jokin muukin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.12.2010 - 03:16

Etpäs ole Sirkka-Liisa ainut joka valvoo...ja mie vielä ihan koko yön, mutta onneksi saan palkan tästä. Rauhallinen on yö ollut ja alan valmistelemaan aamupalaa. Shampanjaa ei ole, mutta kaurapuurot tuossa pyöräytän yms. tykötarpeet ja ai kun minnuu hymmyilyttää, kun pääsen nukkumaan tuossa klo 8.00 maissa joten nouskaahan muu väki silloin ylös. Hyvää yötä.

Kysyjän kommentti

No Sinä Mariaana teit kaiken yhteiskunnan hyväksi. Siitä kiitos puolestani.
Kaurapuurolla minäkin tämän vuoden aloitin, että ei se sen kummemmin järjestystä
muuttanut. Kiitos kaikille vastaajille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.12.2010 - 00:34

pelkällä kuoharilla aion vuoden vaihtaa,
paukutelkoon ja tinatkoon muut ....

tässä vielä valvoskelin ja muistelin joulunaikaa ja ihmettelin sponsorin mahtia ....

valperi.blogspot.com/2010/12...nsori.html

_

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 05:17

Hyvät huomenet Sirkka-Liisa, suunnistan viikonlopun ostoksille kun kaupat aukeavat. Ruoan ostan, paukut jätän miesväen hoitoon. Mietiskelen tässä parhaillaan mitähän sitä viikonlopuksi kokkailisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 07:21

hyvää huomenta ,nyt tästä kohta starttaan tuon autoni ja lekuri käynnin jälkeen vähän ruokashoppailua vaikka pääsenkin valmiiseen pöytään ...niin jotain tänne koti pitää ostaa ...no funtsin sitä,et mitä niin kaupassa ja skumppaa pitää olla tietty kans ,mut noi raketit eivät ole minun juttu ei edes ne tähtisadetikut ,jot pellonlaitaan sit vaan katselee toisten raketteja miselinukkona ,kun niin kylmääkin taas ois luvassa , et monta kerrosta vaatetta otettava on päälle taas ...huoh tulispa kevät ja kestäiskin se vaihde pitkään ...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 08:41

Ei ole mitään ostettu tuollaisia, eikä ostetakaan. Mutta jotain herkkuja tänään kaupasta pitää ostaa, että saa huomenna herkutella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 10:06

Ei kyllä mitään pommeja ja raketteja ostella. Aika ohitse lapsien. Meille isoille ei tarvitse muutakuin terveyttä ja hengen ravintoa. ne on tärkeitä.Ikivanhoja tinoja kaksin rakkaan kanssa kippailemme puolilta öin ja ulkona seikkailemme raketteja nähdäkseen. Tuosta leirintäalueelta niitä ampuuvat aivan varmasti. Ennen piti olla kaikenlaista pojilla ,tyttö meillä ei niitä halunut.
Uteliaisuus sirkkaliisa ihan tervettä. Niinhän me tuppaamme olemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 10:20

en tuhlaa rahojani moisiin hömpötyksiin.
kuohuvakin on jääkaapissa ollut tilaa viemässä jo monta kuukautta.
tuskin tulee huomnenna vieläkään käyttöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 10:29

Enpä ole viel ostanut noita enkä osta mut jos suinkin niin kyllä yksi sädetikkupaketti pitää olla jotta saan koiralleni näyttää kipinöitä turvallisesti kun nuo ei pauku (koirani Piki on todella paukkuherkkä, jopa jo ukkoselle).
Lasten ilotulituksen kuin myös kaupunginpaukut menen paikanpäälle katselemaan asun ihan tähtitornin lähellä..
Toivotaan että telkkarista tulee joku hauska kotimainen viihdeohjelma jota alkuillasta pystyy seuraamaan (en ole uskaltanut tv ohjelmia katsoa vielä ettei tule pettymystä)..

Lisätty: 30.12.2010 - 19:10

niitä vanhan aikaisia sädetikkuja en löytänyt oli niin valtavan suuria myynnissä joten jätin ostamatta!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 11:32

Perunasalaatti ,hk:n nakit ja vichy ovat ainoat mitä uudeks vuodeks ostetaan.Koiraparkamme pelkää rakettejen pauketta:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 13:39

Olemme menossa sukulaisperheen luo uudenvuodenaatoksi ja viemisiksi olen varannut korin, jonka täytän mm. kuoharipullolla, juustoilla ja suolakekseillä. Rakettiostoksilla on pojan kanssa käytävä huomenna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 14:14

Meillä ei paukutella eikä tinata missään muodossa. Jos jaksetaan kävellään katsomaan Senaatintorille tapahtumia. Lämmin sauna, hyvä ruoka ja seura, siinä vaihtuu mukavasti vuosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 15:05

Pienet paukut ja sitten pienessä tinassa. Ei se tähän flunssaan auta, mutta pienessä huppelissa on mukavampi sairastaa. Ripuli, rapuli, ripuli ja rallaa. Sekin jopa naurattaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 16:33

Kyllä kuoharit on järjestyksessä, samoin nakit. Tinoja ei enää valeta, eikä taikoja tehdä.Naapureiden kanssa vähän kilistellään ja syödään jotain pientä.Vuosi vaihtukoon kohdallamme maltillisesti.Vaihtuu se kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 19:21

Mekään emme viitsi ampua rahojamme taivaalle, tinan(kaan) kanssa taas en uskalla näin pienten kanssa alkaa läträämään. Vinettopullo piti ostaa, mutta oli niin kylmä ja lapsella kärty, etten enää kaupungilla muut asiat hoidettuani jaksanut vielä Pitkäänripaan raahautua. Hyydykekakun ajattelin nyt illalla väkertää jääkaappiin hyytymään. Ja ehkä veli voisi tullessaan tuoda sen vinetonkin...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 20:32

Ei tule hankittua mitään näistä mainitsemistasi tuotteista...Päivällä kun tulen työkeikalta..meinaan valmistaa pitzan...ja nautin sitä illalla..Iltapäivällä käväisen siraalassa katsomassa miestäni..
Illasta laitan kaikki säleverhot kiinne ja kovan musiikin soimaan...kun tämä tyttären Santtu on minun hoidossa...se on taas kova koettelemus koiralle,kun pelkää paukutusta....toivottavasti Santun sydän kestää..

Lisätty: 30.12.2010 - 20:50

Meidän ympäristössä on nuorisolla aina joka uusivuosi raketteja..mitkä alkaa paukkumaan alkuillasta lähtien..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 12:47

Raketteja en osta, vinettoa on kaapissa, joten kaikki tarvittava on plakkarissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.12.2010 - 18:50

Ei ollut tuolloin eikä vielä tälläkään hetkellä mitään noista ostettuna.