Mikä on Suomen kansan suosikki konvehti?

Avainsanat: suosikki konvehti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.12.2010 - 15:11

Kyllä se on Pandan pyöreä toffeetäytteinen konvehti, joita täällä Keski-Suomessa valmistetaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos Tuutikki, nopeus on valttia useimmiten huomaan tässä, mutta hyvänä kakkosena olet Mariaana ja kunniasijalla kaikki vastaajat. Kielenpäähän se tuntee parhaat maut, vain onko pappa niin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.12.2010 - 12:46

Voisikohan se olla Budabest konvehti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 14:11

Fazerin konvehdeista jokin, oliskohan Verraton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 14:17

Minusta se on lihapulla. Jos ei mielestäsi ole "konvehti", niin ainakin sen veroinen ja maukas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 15:18

Tuutikki ehti ensin. Se on todellakin Pandan pyöreä toffeetäytteinen suklaakonvehti. Toisena on Fazerin Karpalo ja kolmantena Pandan Minttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 15:27

Mozartin kuula on mun lemppari!

Lisätty: 29.12.2010 - 15:28

Tuo mikä eilen oikein mainittiin ei kuulu mun lemppareihin, mut en sitä poiskaan sylje suklaa on aina niin hyvää!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 18:53

Olen samaa mieltä Tuutikin kanssa! Juuri meni suuhun pari kyseistä herkkua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 18:56

Se on se Fazerin perinteinen sininen kohvehti, minulla on se juuri tässä nenän edessä. Herkuttelu hetki alkakoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.12.2010 - 20:38

Kansansuosikista en tiedä, mutta omani on Budabest.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 22:38

Kyllä se pandan toffeetäytteinen on lempisuklaani..kyllä muutkin suusta alas menevät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 11:02

Ei harmainta aavistusta mikä on suosikkikonvehti.... kuka sen edes voisi tietää. Konvehtirasioiden suosikki olisi helpommin jäljitettävissä myyntitilastoista.
Fazerin uusi Karpalo on hyvin myyvä joka tapauksessa, on kauniissa lahjaksi sopivassa pakkauksessa.