Martta aiheinen kysymys,mitä tänään ruoaksi?

Meillä syödään tänään lihakeittoa joka on tehty lopusta karjalanpaistista.

Avainsanat: ruokaa rakkaudella

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.12.2010 - 11:48

lihakeittoa tekis kyl mieli , mut en pääse kauppaan sitä lihaa hakeen , jotta teen makkarakeiton ... keitto on nyt hyvää noiden tuhtien ruokien jälkeen .... :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.12.2010 - 11:42

Tänään syödään pyttipannua ja punajuurta, on tehnyt mieli rasvaista ruokaa nyt muutaman päivän. Ei jouluruuat meillä olleet rasvaisia .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 12:02

Voi rakkaat rantasalmelaiset, arvatkaapa mitä minä syön. Oikein jo öklöttää ajatellessa
On pakkasessa ollutta imelettyä perunalaatikokkoa ja lanttulaatikkoa, sekä vaikka ostin kuinka
pienen kinkkurullan aattona, niin sitä täytyy yrittää nieleskellä. Maistoin juuri ja ei siinä mitään, mutta kyllästyttää. Kun tuo minun sisko ja tytär toivat laatikoita minulle ja enhän minä nyt yksin ollen niin
hirveän kova syömäri ole.
Olen sellainen sota-ajan lapsena juoksennellut ja varmaan joskus nälkäkin ollut, niin hukkaan
en laittasi mitään.
siis näin ruoan kanssa ahkeroi Martta. Mutta eikös se Martta Ison kirjan mukaankin ollut se toimelias tytär.
Näin lohdutan itseäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 12:18

Kasvissosekeittoa ja itse leivottuja sämpylöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 14:13

Uunilohta ja perunamuussia. Palanpainikkeeksi HK-plöö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 15:22

Keitetyt perunat ja kastikkeeksi tein sienihöystöä johon tulee herkkusieniä, sipulia, paprikaa ja tomaattia sekä mausteita +ruokakermaa ja savuporo sulatejuustoa nokareina. Kaali-puolukkaraastetta ja jälkkäriksi hedelmäsalaattia. Syöty on ja nyt lepäilyä, että jaksaa yövuoron tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 15:25

Nyt kohta aletaan syömään oikein omatekemää hernekeittoa, siitä saamme kiittää kinkun rippeitä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 19:00

Laatikoita ja karjalanpaistia vielä riittää, joten söimme rippeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.12.2010 - 20:35

Tulin katsomaan jos vaikka saisi vinkkejä huomisesta ruuasta jo valmiiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 22:46

Söin ihan joulun jämiä..laatikoita,rosollia,aurajuusto-lohirullaa,pippurisavulohi-fileen loppuun ja lasimestarinsilliä..