Missä kruunut voi vaihtaa euroiksi Helsingissä tai Espoossa?

Uusi suunniteltu matka jäi tältä vuodelta tekemättä, joten kruunuja jäi.

Lisätty: 29.12.2010 - 10:33

Kiitos kaikille vastauksista. Nyt sitten Forexiin, kun uutta matkaa en enää ehdi tekemään.
Olen uusi Napsun käyttäjä. Tämä yhteisö tuntuu kivalta.

Avainsanat: viron kruunut euroiksi valtuutanvaihto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.12.2010 - 23:29

Kruunut ja eurot käyvät rinnan vain kaksi viikkoa, jonka jälkeen kruunuja ei voi enää käyttää maksuvälineenä.
FOREX vaihtaa Viron kruunuja euroiksi ainakin helmikuun 2011 loppuun saakka.
www.forex.fi/Ajankohtaista/E...on-112011/
Valuutanvaihto Hinnasto: FOREX ostaa ulkomaan valuuttaa 5 EUR

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.12.2010 - 19:58

Samassa paikassa missä niitä vaihdoit, mutta jos Virossa vaihdoit niin forexit kyllä niitä vaihtaa sinulle kolikkojakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 20:35

Forexiin vaan vaihtamaan... vai missä sinä nuo vaihtdoit aikaisemmin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 20:53

Pankeissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 21:08

Foreksissa ostan, Foreksissa vaihdan.
Pankkien maksuja minäkin kaihdan.

Pankit aina hyväksensä käyttää,
vaikka toiselta taitaa se näyttää.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 22:26

Itse olen ajatellut samaa asiaa..meinasin että lähden Tammikuussa ne vielä tuhlaamaan..kun kelpaavat vielä silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.12.2010 - 02:21

Kaupunkia en tunne, mutta itse kääntyisin pankin puoleen.