Miten saada tytön äiti hyväksymään suhde?

Minulla on ollut tälläinen tapaus koulussa että olen ollut yhdessä yhden päivän tämä suhde kaatui siihen että tyttö kertoi et sen äiti ei ollut hyväksynyt suhdettamme. Minä ja se tyttö tykkäämme toisistamme ja hänen äiti ei siis hyväksy tätä suhdetta. Auttakaa plz!

Lisätty: 28.12.2010 - 19:29

THX kaikille :)

Avainsanat: tytöt <3 rakkaus äiti ei hyväksy suhdetta rakas tyttöystävä tyttö ystävä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.12.2010 - 03:11

Ehkä äiti ajan kanssa hyväksyy.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.12.2010 - 22:36

Voi, että ymmärrrän sydänsurusi aivan tosissani, vaikka kysesssä oli vain yhden päivän suhde.
Ajatteleppa nyt, ei Sinulla vielä hättää, noilla kuninkaallisillhan sitä hätä on ollut, minkälainen
seurustelukaveri heidän lapsillaan. MIlloin kysysytän onko ollut mallikuvauksissa mitään päällä
vai pelkkiäkö matonkuteita vain.
Ikää ja malttia se on nyt valttia sanoo täältä karikkojen seassa pullikoiva mummeli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 08:46

Yrittäkää vielä, ja kysele miksi ette saa olla yhdessä, ja jos sen asian voisi parantaa niin yrittäkää se tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 10:17

Me äidit ollaan joskus kovasti huolissaan i lapsistamme, ja joskus on vaikea huomata kehitystä.
Mutta yksi päivä on vasta pienen pieni alku, kysykää kumminkin äidiltä missä on syy... ja sydänsuruahan aina elämäään tulee, olette vielä nuoria joten elämä mullistuu vielä moneen kertaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 11:31

Jos noin on niin unohda koko juttu. Tuskin onnistut äidin mieltä muuttamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 11:37

Onhan se surullista jos ja kun yhden päivän seurusteluaan saa kuulla rakkaaltaan ettei suhde voi jatkua koska kumppanin äiti ei hyväksy toista, mutta ei se kuitenkaan mailmanloppu ole. Te joko opitte unohtamaan toisenne, tai sitten keksitte keinon suhteenne jatkamiselle ja kumppanisi äidin hyväksynnän saamiselle. Tälläinen keino voisi olla vaikkapa yritys jutella kysisen äidin kanssa asiasta, tai sitten sellaisen kirjeen kirjoittaminen hänelle jossa perustelette halunne yhdessäoloon ja kysytte syitä sen kieltämiseen. Selän takana, salassa älkää kuitenkaan suhdetta jatkako. Pahimmassa tapauksessa se voi katkaista tytön välit äitiinsä ja sitähän te ette varmaan kumpikaan halua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 11:38

Jos äiti huomaa että kaveri on tosissaan ja kohtelee tytärtä hyvin, arvostaa ja välittää, niin voipa hyvinkin mieli muuttua. Mutta luottamus on ajan kanssa ansaittava. Eli teot ja tekemättä jättämiset puhukoot puolestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 14:26

Hyvällä käytöksellä ja siistillä olemuksella voit hurmata vielä äidinkin. Et kerro sinun tai tyttöystävän ikää mutta veikkaan että äiti ei tytön nuoren iän vuoksi oikein hyvällä katso lapsensa seurustelua. Ja siihen asiaan auttaa vain ajan kuluminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 20:49

Ai ai nyt tuli hyviä vastauksia sinulle vaikka millä mitalla. Jos tosiaan tykkäätte ei sitä voi mikään kaataa. Ei edes äiti. Joskus Äiti kuvittelee omistavansa lapsensa mutta ei ihan niin mene. Ja elää lapsen kautta eikä lapsi voi elää omaa elämää. Mutta jos on oikein nuoresta kysymys. Ymmärrän Äitin huolen.
Äiti ja Isä vastaa kasvatuksesta.Koitahan keksiä nyt tosi fiksua millä hurmaisit myös tuon Äitin puolellesi. Että voitte ilman huolia tavata toisianne.En oiken muuta osaa sulle neuvoksi sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2011 - 15:18

ikävää mutta tuohon ei taida olla suoraa vastausta.
vanhemmat on vähän omituisia välillä.
ystävyydestä on hyvä "jatkaa, alkaa" jotta äitee oppii tuntemaan sut.