Oletko ollut kiltti...toiko joulupukki lahjoja??

Avainsanat: pukin lahjat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

-m-
Vastattu: 26.12.2010 - 00:40

Mitään en toivonut, ajattelin ettei tälläinen pukki mitään lahjoja kuitenkaan saa, turhaan vain pettyisin. Muori toi kuitenkin eläinkirjan ja lahjakortin sekä hierontaan että jalkahoitoon. Kyllä minulla vaan on ihana tonttumuori kun näin hemmottelee. Paras lahja oli kuitenkin 'kiroileva siili' lakanat. Rakastan - en rakasta - kyllä varmana rakastan.

Kysyjän kommentti

Sait ihan hemmottelu lahjat..olet ollut kiltti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.12.2010 - 23:49

Oon ollut kiltti. minula ei kumminkaan mitään pyyntöjä ollut omien lahjojen suhteen.. ainoastaan että kaikilla on hauskaa ja vatsa täynnä..
Muistihan nuo lapset ja lastenlapset mummoaankin, uskaltais vaan avata edes yhden suklaarasian mut edelleen ruuasta viel tuo niinkutsuttu ähky vaivaa..
Sain keittiööni uusia juttuja ne on ain mulle mieleen..enemmänkuin jotkut ihan pienen pienet korut..
Saan taas uusia ideoita uusiin keitoksiin ja leivonnaisiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 00:23

Sain muutaman,mielenkiintoisen kirjan yms.,mutta tärkeämpää on yhdessäolo ja elo.Tarpeitahan ei meillä aikuisilla enää kovasti ole,nyt ovat pienoiset tärkeämpiä,sillä lasten juhla joulu on,kirkassilmä punaposkien(joskun parin vuoden kuluttua) ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 01:29

Olen ilmeisesti ollut kiltti... toivoin uutta uunikinnasta, pukki toi niitä kaksi! Lisäksi sain ihanan ruusukimpun ja kauniin posliinisen tarjoiluvadin: enää ei tarvitse tarjoilla kinkkua rumalta paistopelliltä. Ja vielä on avaamatta lahja jonka säästän huomisaamuksi - ennen syyskuista yllättävää poismenoaan äitini oli ennättänyt hankkia meille lapsilleen lahjat ja vielä pakatakin ne. Niillä lahjoilla jos joillain on tunnearvoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 05:57

Ei vieläkään oppineet lahjattomat laulamaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 06:46

Kyllä minä lahjoja sain, vaikka en joka päivä niin kiltti ole ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 08:16

Kiltti olen ollut, liiankin. Tarpeelliset lahjat sain ja hyvin vähän lahjoimmekin täällä kotona koska rahaa on mukavampi käyttää tulevalla lomamatkalla ostosparatiisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 08:18

olen ollut varmaankin sit kiltti ,kun kaiken laisia ihanaisia paketeita tuli ,mutta yksi hieman hymyilyttää ,kun pyysin kultsilta lompakkoa ...sen sainkin ,mutta sen sissässä ne ekut jotka ovat kuulrmma sitä varten ,että "voin ostaa mitä hömppää vain ....ja jopa uuden laukunkin .. " sanoi hän ...no niitä laukkuja ,kun minulla ei juuri olekkaan ...kuin ihan muutamia vain ...hän kyllä tietää minut pikku laukkufriikiksi heh :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 09:11

Kiltti en varmasti ole jaksanut kokovuotta olla,mutta vielä tuhmempi olisin,jos en lahjoja olisi saanut.Sain lahjoja myös perheeni ulkopuolelta ja se on ihanaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 10:23

Olen yrittänyt kiltti olla ja lahjojakin sain. Tosin minun jouluni tulee siitä, että saan tehdä ja antaa muille lahjoja ja siten muistaa läheisiäni. Jotain omatekoista, vähän lisäksi ostettua ja kauniiseen kääreeseen omatekoisen pakettikortin kera. Siitä se minun joulumieleni tulee. Ehkä joskus joku runokin pulpahtaa joulutervehdykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.12.2010 - 10:45

Olen ollut kiltti. Ihania ja todella mieluisia lahjoja sain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 10:54

Kiltteydestä en tiedä mutta lahjoja tuli runsaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 13:21

Pari kirjaa ja villasukat löysivät tiensä papan luokse. Aina sitä yllättyy yhtä iloisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 17:23

Käytännön astioita enemmänkin, en tiedä kellariin vien niitä. Nytkin oli kaunis sinikuulaslasivati, jolla ei minulla ole käyttöä ollenkaan. 3 lahjakorttia, 1 oli hiusparturiin liekö, liekä tukka pitkä jo.
Suklaarasioista tarkistin päivänmäärän ja menivät vuotee 2011 loppuvuodelle saan antaa kesän kuluessa, jos en kesän aikaan syö niitä. Laitatan kurkihirren päälle ne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2010 - 18:58

Olen näemmä ollut kiltti kun lahjoja tuli juuri sopivasti. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 03:16

Toi, toi. Kiltteydestä en niinkään tiedä, yritetty on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 14:30

Kilttinä olen ollut ja sain muutaman oikein mieluisan joulupaketin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 18:01

En odottanut yhtään lahjaa.Siitä huolimatta sain vaikka mitä. Postinkautta ylitorniosta tätini oli lähettänyt minulle Täysvillasen hupullisen villatakin, 1/3 pituutta, edestä vyöremmeillä kiinni kolmesta kohtaa.Harmaa.Se oli täysi ylläri. Imatralaisilta tuli Huopatyöstetyt sisätossut ,ainot,Pullosimaa,kynttelikkö,kassi,veitsi ja teroitin.En niitä edes kaikkia muista .Siinä oli kun kielsin minulle mitään ostamasta.Ei auttanut. Pesuaineita vaikka millä mitalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 22:51

olin tuttavaa tapaamassa Itävallassa, eipä pukki minua löytänyt vaikka sen vilaukselta näinkin (vähän epämääräisissä puuhissa tosin)

valperi.blogspot.com/search/label/Wien