Onko sinulla ikiomaa sänkytonttua?

Hi hii - minullapa on.

Lisätty: 31.12.2010 - 17:18

Minun tonttuni on ihan oikea punanuttuinen karvatonttu joka istuu tyynylläni aina päivät.
Lämmin kiitos vastanneille.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.12.2010 - 00:56

On minullakin, ostin ihanan nallekarhyn valkoisen, noin 25cm pitkän,ihanat nappisilmät.-
Minun piti lähettää se orpotytölle Koiviston lastenkotiin, mutta se katsoi minua niin helluýttävin nappisilmin pää kallellaan, jotta hain hamekankaan, pitksikauluksen ja rusetin päähän ja nyt se on paras seurustelukaverini.
Aivan kuin siinä olisi otso-pojan henki, kuten papan pullossa vähän aikaa sitten oli pullon henki kait,
hyvässä merkityksessä.
Me keskustelemme päivittäin ja hän kuuntelee vähän pää kallellaan asioitani..
Viktoria tytölle lähti jouluksi kaksi nallea sitten, koska rakastuin tähän pieneen nalleeni valtavati.
Olen jo sanonut siskolleni, että jos joudun "mielenvikaisena" sairaalan seinien sisään, laita nalle minulle puhekaveriksi.Siinä minun ikioma sänkytonttu, en ole vielä opettanut sitä viereeni, mutta kait se sen huomaa jos aikaa kuluu.
Ja miksei nytkin pakkasta on 29 astetta voisi olla lämmin puolin ja toisin.

Kysyjän kommentti

Meille yksinäisille pieni sieluton möykky saattaa tuoda paljon iloa. Minulle se ilon tuoja on vanha nukkavieru lammas.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.12.2010 - 23:57

Minulla on kaksikin pikkuista tonttua, jotka aamuöisin hipsuttavat viekkuun nukkumaan... ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 07:53

No onhan se tonttu täälläkin, mutta kovasti on kipeänä edelleen. Joutui turvautumaan ihan tohtorin apuun, mutta jospa ensi jouluksi kuontuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 08:02

Minulla on sänkyenkeli: valkoinen pehmeä nallekarhu, jolla on enkelin siivet. Lähtee mukaani joskus reissuunkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 08:06

On minulla sänkytonttu, ollut yli 30 vuotta jo, ja on hän muuallakin tonttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 09:05

Ei taida olla kuin Joulupukki itse ja muoriksi minuakin voisi kutsua,,
tänään tulee viettämään vanhempineen pipari lapsia (sain annettua nuo asut vähän etukäteen)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 09:08

Tottahan toki eikä ihan pieni tonttu olekaan vaan pituutta yli 180 senttiä ja joskus aamuisin viereeni hiipii vähän pienempi tonttu, joka hänkin on jo minua hiukan pidempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 11:55

On, on, ollut jo pidemmän aikaa:-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 17:26

On, on. Muutama pienempi ja yksi suuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 22:26

Kyllä minulla on Santtu,kun meillä yöpyy..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 18:12

Minulla on oma tonttu ollut yli 40v.tta Aina onneksi velä vierelläin.Jonka kanssa ihana käydä nukkumaan.Jos ei olisi, kait se olisi pikku nalle sitten .