Mikä, millainen ja kenellä on impulsiivisuusgeeni?

Avainsanat: geenit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 23.12.2010 - 23:21

Vaikka jumppis minua täydellisenä pitääkin, niin onnekseni en voi sanoa että tässä olisin täydellinen.
www.hus.fi/default.asp?path=...7595,26489

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.12.2010 - 08:34

Minulla on varmaan tuo geeni, paljon teen asioita joka mieleen tulee, yleensä hauskuutuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 09:19

Ei ainakaan minulla...
pikkuisen mua nauratti siis Suomalaiset ollaan siis sekundaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 09:31

Liittyykö tuo siis siihen että suomalaiset äityvät juomaan alkoholia? Vai oliko mielenterveysjuttu puhtaasti?Kuulin jostain jutusta ,ja sen etteivät osaa pitää rajoja, menee hieman överiksi. Ei ole tuota geeniä, ei ole periytynyt miltään puolelta sukuhaaroja, auttaisko se että toiselta puolelta suku tulee Ruotsista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 10:13

taitaa olla tohtori tolosen myyntikikka ja jenkit keksii kaikenlaista aikansa kuluksi:
www.tritolonen.fi/index.php?...amp;id=735

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 15:49

No hyvä myyntikikka taas Tolosella, onneksi vain miehillä. Lienekö
minä poikkeus, sillä kyllä minäkin joksus niitä raivokohtauksia saan.
Väkivaltaa ei liene pahemmin esiintynyt. Kaipa sitä sitten on herneen kokoinen
aukko aivoissa, mutta kiitos vain Tri Tolosen kitillä en sitä paikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 16:53

Tri (?) Tolosen mukaan esiintyy vain miehillä, joten ollaan siskot suojassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 18:05

Taisi tuollaisesta geenistä tulla telkustakin. Se on löydetty ja sillä pyritään varoittamaan niitä joilla tuollainen on. Esim agressiivisia jotka käyttää alkkomahoolia.Geeni on totta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 18:21

Geenit on minulla aivan kohdallaan. Impulsiiviudesta en tiedä., mutta ajatuksen herättäjiä on olemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 06:33

Luin ilta-sanomista jutun, en ainakaan tunnusta.