Oletko joutunut turvautumaan tiepalvelun apuun reissuillasi milloinkaan?

Meille ei ole sellaista hätää tullut,onneksi.On kyllä hyvä,että tälläinen palvelu on olemassa.

Avainsanat: tiepalvelu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.12.2010 - 11:59

En ole! Tosin kerran pysähtyi tiepalvelumies kyselemään mikä vika kun seisoin tien varressa?
Olin vaihtanut sytytystulpat kulkupeliini ja unohtanut yhden käsikiristykselle, Eikö tuo pakana lentänyt pois, jääden rintapellille.
Pysäytin kun konehuoneesta alkoi kuuluua outoa lätkytystä, niin siihen tuo tuli valoa näyttämään että kiristin omilla työkaluillani tulpan paikoilleen.
Arvatkaa nolottiko ralleja ajanutta autoilijaa!
En tarjonnut maksuakaan valon näyttämisestä.

Lisätty: 22.12.2010 - 16:26

Olen kyllä maksanut sellaisen vakuutuksen joka maksaisi hinauksen "lähimmälle" korjaamolle?
Ei käy minulle sellaiset korjaamot, joten mieluummin korjaan itse.
Sitä hirvieläin vahinkoakaan en ole tarvinnut kun autossani on kääntyvät etupyörat.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.12.2010 - 12:41

en vielä onneksi koskaan. vanhempi tai nuorempi veljeni ovat auttaneet autoni temppuillessa, riippuen siitä missäpäin olen apua tarvinnut.
tai sitten hinauspalvelu, koska autovakuutukseen kuuluu myös se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 12:51

Luojan kiitos ei olla tarvittu, mutta kyllä tuo monille on ihan kymppi asia!

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 22.12.2010 - 14:42

Pisteet tiepalvelun väelle, tekevät kyllä arvokasta työtä. En ole koskaan joutunut heidän palveluitaan käyttämään mutta eihän sitä koskaan tiedä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 15:26

En vielä tähän päivään mennessä ole apua tarvinnut, mutta hyvä, että sellaista arvokasta palvelua on saatavissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 16:08

En ole tarvinnut apua (kop, kop), mutta tekevät hienoa työtä auttaesaan muita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 16:21

Kyllä kerran lomamatkalla, yllättäen loppui autosta sähköt täysin, onneksi silloin oli kaunis kesä.
Olin jo vähällä ostaa uuden akun ensihätään bensa-asemalta, mutta aseman hoitaja soitti Tiepalvelumiehen paikalle. Tiepalvelumies selvitti heti, että laturin hiilet oli loppu. Haki jostain (sunnuntaina) uudet ja vaihtoi ne hetkessä laturiin.
Kiitokset heille siitä vieläkin. Hienoa vapaaehtoistoimintaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 16:40

Tuurilla pn menty, silloin kun auto vielä oli ja mieheni eli.
Nyt ne voivat mummelia nostella rollarin kanssa lumipenkan yli jalkakäytävälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 17:28

Ei ole tullut vielä tarvetta, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Uuden auton ostohintaan kuului myös ympärivuorokautinen hätätilannepalvelu, jota en ole tarvinnut. Hoitavat vikatilanteessa pois tieltä ja ellei saada korjattua saman päivän aikana maksavat hotellimajoituksen. On voimassa niin kauan kuin huoltokäynnit on hoidettu asianmukaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 18:37

Ei ole vielä toistaiseksi ollut koskaan tarvetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.12.2010 - 22:58

Onnekseni en ole joutunut. Hattua nostan kaikille heille jotka tekevät hienoa työtä meidän tyhmien autoilijoiden takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2010 - 06:12

Nyt täytyy koputtaa puuta, vielä ei ole tarvinnut turvautua heidän apuun. Onneksi vielä tälläisiä maantie ritareita on olemassa. Luulin ettei näitä enään ole.