Jopas on joulukuusella hintaa!

p://www.iltasanomat.fi/matkat/Joulukuusi maksoi 8 300 000 euroa - hotelli katuu/art-1288357159745.html

Liekö vain kateellinen olen, mutta mieluummin nostan olkkariimme kuusen, jonka tänään mieheni itse sahasi tontiltamme ja johon sitten ripustamme mm. lapseni päiväkodissa askartelemat ah, niin hellyttävät tonttuset.

Lisätty: 19.12.2010 - 21:03

Kaunis kiitos putte_46, kun hoksasit korjata laittamaani linkkiä.

Avainsanat: hieno joulukuusi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.12.2010 - 21:31

Jopas oli huima hinta..rahoille olisi varmaan ollut parempaakin käyttöä..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.12.2010 - 20:05

Linkissä oli joku vika, tämä ehkä toimii ?
www.iltasanomat.fi/matkat/Jo...59745.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 20:53

taisi mennä vähän pröystäilyn puolelle ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 21:03

Minulla on allergiavapaa muovikuusi, jota tuskin laitankaan. Olisivatpa lahjoittaneet nuokin rahat niitä tarvitseville. Olipa kuusella hintaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 22:28

Käsittämätön hinta. Oliko saaneet lotosta nuo rahat. Ei muuten osta tolla hinnalla joulukuusta.Minä en ostaisi sittenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 23:21

Jo vain!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 00:56

Ei tainnut tuo kuusenhankinta olla ihan loppuun asti mietitty - olisivatkohan jenkit juottaneet liikaa munatotia arabeille kauppoja voidellessa.

Pilaan tässä nyt kahden kissan joulun olemalla laittamatta kuusta kotiin, voisi tulla liian vauhdikas joulu. Mökillä meillä on elävä joulukuusi ulkona, joka vuosi hieman isompi koristeltava. Todellinen ekokuusi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 06:49

kaikkee sitä pitää olla ,jos hotellikin on hulpea ,niin tuskin tuo hinta siinä missään tuntuu ...asiakas senkin sit maksaa viimekädessä ....meillä on omasta metsästä haettu kuusi kävellen ,ei kuluja ja pokasahalla sahattu ...se pääsi tuohon olkkarin ikkunan eteen kynttilöineen kaunistamaan terassia ja näkyy myöskin olkkariin ...ei tarvitse niistellä eikä onnin ja ottonkaan kiipeillä ...nyt kyllä saa cypressi joka ajaa joulukuusen virkaa kyytiä ....mut eipä ole pojilla joulua ,jos ei ois jotain mille antaa kyytiä ...valotkin jo renkkaa ...ovat ledit onneksi, et toivottavasti eivät saa sähköiskua ,kun niitäkin pitää olla kokoajan pureksimassa ja repimässä siitä kasvista irti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 07:27

Tyypillistä heille. Pitäisivät kuusen tammikuun lopulle niin piipahtaisin katsomassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 08:25

Säikähdin jo että se Dubain torni kaatuu, eikö sekin ole jokin joulukuusen näköinen? Perua viime joulusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 08:43

Arabit tulivat huijatuksi pahemman kerran!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 09:09

Ainahan niitä joulukuusihuijareita on ollut olemasssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 09:39

Joo kalliita mokomat ovat sen olen huomannut minäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 20.12.2010 - 14:08

Meidän olohuonetta koristaa ihan rehellisesti naapurin metsästä kaadettu kuusi. Lapset sen koristelivat ja tunnearvoa sille kertyy rutkasti enemmän kuin 11 miljoonaa taalaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 05:16

Huh, olipas kuusella hintaa. Meille riittää ihan perinteinen malli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.12.2010 - 22:00

Onneksi tuolta oman maan kamaralta saa ihan vaivan näöllä komian kuusen. Mutta oikeasti on maassamme kuusilla hyvä hinta, huh. Onneksi ei tarvitse ostaa.