Taitaa olla hyvä konsti?

omakaupunki.hs.fi/paakaupunk...OKboksi_p1

Avainsanat: näpistys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.12.2010 - 12:25

Niinkuin entisellä pojalla; Rahat meni, mutta konstit jäi!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.12.2010 - 10:29

Hyvä konsti,en aio mennä "asioimaan" Kamakeitaaseen ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 10:30

Kyllä, sillä joissani tapauksissa "oman käden oikeus" tehoaa paremmin kuin viranomaiset ja heidän rangaistukensa. Varinkin monelle ensikertaa rikoksen tekijänä olevalle sen uhrien kohtaaminen ja joutuminen julkisesti tuomiolle on usein niin traumaattinen tapahtuma, että se ehkäisee rötöksien uusimishalun kertaheitolla. Uskon siis tälläisen rangaistusmuodon, jossa asiat hoidetaan paikan päällä väkivallattomasti kuntoon, tehokkuuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 10:31

Ihan hyvä konsti. Kerkiikö kukaan vahtimaan .Riippuu siitä. Ennen käytiin tukkaan kiinni kun jotain pahaa teki ja jäi kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 11:32

Oikein hyvin hokastu konsti. Malliksi muillekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 13:04

Ei minustakaan ollenkaan hassumpaa. Jos takana on tosin hyväntahtoisuus, niin mainio idea.
Onko se poliisi aina se paras ratkaisu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 14:03

kuinkahan ronskia käsittelyä tuolla pitkäkyntiset mahtavat saadakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 14:12

Eihän todella pysty varkaita vahtimaan,kun todella vievät pöydistä tavaroita..Ihan hyvä keino varoittaa näpistelijöitä..ehkä pikkkuisen pistää ajattelemaan..jos on meininki näpistää jokin tavara...En tiedä mikä sitten on rangaistus...pitäisi ainakin kuuluttaa,että tulkaa katsomaan tässä on joka yritti varastaa...ja piirin keskelle voro..ja kaikki tuijottaisi ja saisi sanoa vorolle huomautuksia teon yrityksestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 15:18

Turhaan oli täti vesittänyt hyvän "mainoslauseen" tuossa jutussa. Olisi antanut vain näpistelijöiden olla siinä uskossa, että nokkapokkaa tiedossa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 16:30

näpistykset loppuu kun kutsuu pari joutilasta helvetinenkeliä maleksimaan ovipieleen .... paitsi että siitä kyllä sitten voi seurata muuta epämukavuutta ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 17:33

Oiva konsti ja oivempi, jos vielä onnistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 17:59

Konstit on niin monet, toiset onnistuu ja toiset ei...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 07:00

valpperi sen sanoi ,just kuin minun suusta ....kannattais palkata pari karjua sinne käppäileen niin ei uskaltais paljoa näpistellä ....kun alkais housut jo tutiseen ,kun niitä karjuja katsoo ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2010 - 05:08

Jos noin on, niin toivottavasti osaavat hoitaa tilanteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.12.2010 - 21:42

Olisinpa ollut itse silloin paikalla kun omasta pöydästäni hävisi tavaraa! Ei hoitanut kirppiksen pitäjä valvontaa millään muotoa.