Kummasta tykkäät että joulu satuu viikonlopuksi??Vai että,aatto olisi viikolla.. paljon ylimääräisiä pyhiä??

Avainsanat: kumpi mieluisami..jouluaatto viikolla vai niikuin nyt.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 17.12.2010 - 22:07

Syksy on pitkää ja raskasta aikaa. Silloin toivoisi että joulun tienoilla saisi hengähdystauon. Keskiviikko olisi hyvä päivä aatolle. Uusi vuosi saisi pysyä miten se meneekin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.12.2010 - 22:34

Mulle sopii kaikki.Tämäkin tuntuu ihan hyvälle. Mutta työläisten kannalta olisi varmaan tarpeen pitemmät vapaat. Saisivat hengähdys tauon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 08:25

Ihan sama minulle. Tietysti parempi niin, että olis mahdollisimman paljon vapaata heille ketkä työssään ahertavat juhlapyhistä riippumatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 09:55

Tämä joulu on nyt kaikkein lyhin mahdollinen, joten paluu arkeen sujuu melkein itsestään joten nopeammin nuo kilot karisee normaaliaskareiden parissa jouluna...
Vähemmän tulee väsättyä jouluruokaa kuin yleensä siis pienempiä määriä joten pääsee nopeammin normaaliruuan kuvioihin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 12:52

Mielestäni on parasta, että kaikki pyhät on yhteenmenoon. Ei väliä koska alkaa ja loppuu, mutta ei pätkittäin työpäivien kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 17:54

Ns.joululoma vois alkaa viikkoa ennen joulua ja jatkua pääsiäiseen saakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 17:57

Viikolla aatto sais aina olla, niin tulisi pitemmät lomat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 18:58

Eläkeläisenä en välitä olipa tuo keskellä viikkoa vai viikonlopulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 21:17

Nyt tulevat joulupyhät on oikein sopivan mittaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 21:33

Oloneuvoksella ei niin väliä ole miten joulun pyhät asettuvat kalenteriin. Työssäkäyville suurempi merkitys asiassa. Vuodessa on kuitenkin keskimäärin seitsemän muulle kuin lauantaille ja sunnuntaille sattuvaa palkallista vapaapäivää. Lopputulokseen ei silläkään ole vaikutusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 22:18

Mitä pidempi loma sitä parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2010 - 15:22

Enemmän tykkään, kun joulu osuu viikolle niin, että on ylimääräisiä pyhäpäiviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2010 - 12:43

Työssäkäyvä tietysti haluaa ettei juhlapyhä tai sen aatto satu lauantaiksi tai pyhäksi. Vuorotyötä tekevälle ei kait niin väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2010 - 08:45

Aivan sama miten joulu osuu, jään itse lomalle ja lomailen koko ensi viikon. Ensi vuonna sitten vasta töihin.