miksi amerikkalaiset vihaa kommunisteja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.12.2010 - 16:23

Amerikassa on paljon rikkaita ja omistamista pidetään hyveenä ja kansalaisoikeutena eikä haluta luovuttaa omaisuutta valtion haltuun eikä rajoittaa mahdollisuuksia rikastua enemmän kuin on tarpeen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.12.2010 - 15:52

ihmiset tuppaavat vihaamaan asioita jotka ovat niille vieraita.
ja jenkeissähän ei kommunismia ole näkynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 16:22

Monet viaavat milloin mitäkin.
Itse en noista jutuista paljoa piittaa.
Amerikkalaiset ovat aina vihanneet kommunismia, mitä kaikkeen on uskominen siis vuosikymmeniä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 16:31

Niin kait rikkaat ja hyvin toimeen tulevat tekevät aina...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 17:38

Eikö niitä joka maa vihaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 17:59

samasta syystä kuin kommunistit vihaavat amerikkalaisia ...

tietämättömyys ja vuosikymmenten tehokas propaganda molemmin puolin ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 20:30

Kyllä toisekin maat vihaavat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 20:51

Vaurautta ja omaisuutta pidetään kovin tärkeänä, kommunismi olisi suorastaan uhka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.12.2010 - 23:05

Ihan varmasti samasta syystä kuten esim. kotimaassammekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 08:36

USA ei ole kommunistinen maa.,vihasta en tiedä.Pitäiskö kommunisteja rakastaa ja mistä syystä? En minä ainakaan rakasta heitä ja siihen on historiallinen syy.
Mikset uskaltanut kysyä asiaa nimelläsi?

Lisätty: 17.12.2010 - 12:24

Pitäsikö omaisuus luovuttaa valtion haltuun, mitä se valtio nyt kenenkin omaisuudella tekisi? USAssa keskitytään työhön ja sitä kautta hyvinvointiin, ei siellä sossu ole se pohjaton rahasäkki josta elanto ammennetaan.
En ole myöskään kuullut yhdenkään kommarin rakastavan amerikkalaisia. eli fifty-fifty siinäkin asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 04:40

Kaikkea kun ei ole pakko jakaa. Se mikä on omaa, niin se myös on.