Näkikö kukaan tänään niitä pieniä tonttuja ja kenties joulun enkeleitä?

Lisätty: 15.12.2010 - 11:14

www.napsu.fi/matkailu/matkak...5--Keitele

Avainsanat: suojelee kurkkii hiipii

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.12.2010 - 20:53

Pienen pieni enkeli,
talven yössä lenteli.

Rinnassaan sydän ja kädessään tähti,
rakkautta ja valoa etsimään lähti.

Sinun luoksesi enkeli löysi,
oli pienissä käsissään kultaköysi.

Rakkautta ja valoa sillä toi,
hyvää mieltä ja rauhaa loi.

Lähteet:
muistilokero

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastanneille. Runosi piristävät, lämmittävät sydäntä ja tuovat hyvää mieltä. Kiitos sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.12.2010 - 11:45

Ei näkynyt pieniä tonttuja tänään, vain tuo 1 iso. Enkeleitä olen tänään nähnyt ainakin 200 kpl, mutta ne minä näen päivittäin, eivät taida olla joulun enkeleitä kun meillä viihtyvät ympäri vuoden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2010 - 11:49

Tänään en ole harrastellut mielikuvitusleikkejä eli mitään yliluonnollista ei ole näkynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2010 - 14:16

Kyllä näin nuo mariaanan ihanat tontut . Kivat paikat mistä näkee kuka on kiltti kuka tuhma.Kuutamoisena yönäkin katselee eläimiä .Enkeleitä onko heitä, toivottavati meillä kaikilla oma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.12.2010 - 14:22

Kolme suloista tonttua näin ja yhden enkelin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2010 - 18:07

En ole nähnyt pikku-ukkoja vielä koskaan. Kyllä olet pahaksi päässyt?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2010 - 18:22

Yksi isomman puoleinen tonttu-ukko hoiperteli tänään kadulla, liekö nauttinut joululientä hiukan liikaakin. Hyvin hänellä juttu kuului luistavan, vaikka ei juttukaveria ollutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2010 - 18:28

Kyllä minulla on paljon pieniä jouluenkeleitä hyllyiiläni, tai ne ovat aina siinä. Sitten on kirjakaapin päällä
valoenkeli. No tonttuja on parvekkeen ikkunoilla ja pienen valkoisen nallekarhuni kainalossa.
Mutta se oma oikea suojelusenkelini kulkee kanssani jatkuvasti, luotan siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2010 - 19:40

En nähnyt mutta tontun kulkusen kilinän kuulin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2010 - 20:26

Minä onnekas näin yli kymmenen reipasta pikkutonttua! Silmät loistaen lauloivat joululauluja kerhotädin säestyksellä, oma kullanuppuni muitten mukana. Oli hienot pikkujoulut pikkuväellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 16.12.2010 - 15:53

Tonttuja on koko toimistomme pullollaan, itse pääpukkikin tuolla näyttää suupieliään sukivan. Onneksi pääsen pian pois tästä pajasta kotiin omien enkelieni luokse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 04:24

Siellähän ne sipsuttelee ikkunoiden takana...