Ketkä ovat Suomen kuudesta pääministeristä elossa, ainakin viimeisen tiedon mukaan tänä aamuyönä.?

Lisätty: 14.12.2010 - 10:29

Oikeassa olet ahmat , olen kysynyt hieman hullusti. katsos otin tämän jostain lehdestä.
Siinä olikin kysytty ketkä ovat kuusi elossa olevaa ex päämininteriä? Väärinhän tämä on koko homma Olihan Mauno Koivistokin pääministerinä. Jätetty liene pois, koska oli presidenttinä.
en ajatellut koko hommaa Anteeksi vain ja kiitos papalle Mauno Koiviston muistamisesta.Näin sitä sohelletaan joskus kun ei tule ajatelleeksi ja tarkistaneeksi hommaa.ei ihme ettei kysymys oikein auennut, mutta hyvin olette vastanneet.

Avainsanat: elossa olevat pääministerit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.12.2010 - 09:31

Onkohan Mauno Koivisto sitten kuollut? Muut nimet siinä on.

Kysyjän kommentti

Kyllä se pappa nyt on niin, että pisteet ansaitset sillä teidän duunarimiehellä.
Tarkoitan tiet.M Koivisto. Kysymyksen tekijäkin kuten minäkin on ollut huolimaton, mutta
eihän se nyt niin paha lie, koska selvitit tilanteen paikkakuntasi edustajalla kuntoon.
Kiitos kaikille vastaajille, vaikka kysymykseni oli vähän huti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.12.2010 - 07:18

Esko Aho
Harri Holkeri
Anneli Jäätteenmäki
Mari Kiviniemi
Paavo Lipponen
Matti Vanhanen

Lähteet:
wiki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 07:49

Esko Aho
Harri Holkeri
Anneli Jäätteenmäki
Mari Kiviniemi
Paavo Lipponen
Matti Vanhanen

ei mullakaan muu tule mieleen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 08:01

Holkeri,Aho,Jäätteenmäki,Lipponen,Vanhanen,Kiviniemi.Komea rivistö ministereitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 08:52

Suomessa on ollut enemmän kuin kuusi pääministeriä.... elossa ovat ainakin nykyinen Kivniemi, Aho, Jäätteenmäki, Lipponen, Holkeri, Vanhanen.

Lisätty: 14.12.2010 - 15:04

Just joo, antoiko google tuon tiedon aloittajalle mutta Koivisto puuttuu? Paha.
Enpä itsekään Manua muistanut...

Lähteet:
en oikein ymmärrä kysymyksen tekstiä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 16:57

Koivisto, Holkeri, Aho, Jäätteenmäki, Lipponen, Vanhanen, Kiviniemi. Ja järjestys niin, että Koivisto ollut noista mainituista ekana ja Kiviniemi sitten tietenkin nykyinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.12.2010 - 23:15

Eipä unohdeta tätä persoonaa:
fi.wikipedia.org/wiki/Mauno_Koivisto

Lähteet:
wiki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 02:11

Manu listoille mukaan.