Joko on tontut käyneet kurkistelemassa ikkunoista?????

Avainsanat: tonttu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.12.2010 - 20:58

Täytys olla puujaloilla kävelevä tonttu, sillä asun toisessa kerroksessa, eivät ylety.
Voihan niillä olla nykyään siivet selässä tai jonkinlainen tietokonevempain, että näkevät
vällynsä mutkasta.

Lisätty: 24.12.2010 - 21:04

Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.12.2010 - 23:05

Kyllä ne usein kurkistelevat tuolta nurkan takaa. Eivät ole punavaatteisia, mutta "tonttuja" kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.12.2010 - 23:43

Eiköhän nuo kurkistele, olen kyllä yrittänyt olla kiltti ja muutenkin reipas tyttö.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 14.12.2010 - 08:05

Ikkunaan teippaamamme lahjalistat olivat mystisesti kadonneet ja tilalle oli laitettu suklaapatukka. Tätä minä en kyllä ymmärrä...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 08:19

Tonttuja on että vilske käy. Kääntää tai pyllistää aina takana.Ei tiedä minne mennä.Teet sitä tai tätä aina joku kurkkiin ja urkkii.Onneksi pohjantähti aina omalla paikallaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 08:21

Kyllähän niitä punanuttuja vilahtelee, olen kertonut lapsenlapsilleni niitä nähneeni..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 09:59

Kyllä tonttuja näkyy tämän tästä.Välillä isoja sekä pieniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 12:13

Vielä ei ole punanuttua näkynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 12:45

Eivät ulotu kurkkimaan, asuntomme on sen verran korkealla. Maalla viikonloppuna orava kurkki ikkunasta muttei sillä tonttulakkia ollut päässään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 13:09

Ei niin ainuttakaan... Jäinen seinä tuottanee kiipeämisvaikeuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 02:03

Juu, joka päivä. Hammaskeijukin kävi äsken.