Sisällä lämmin,kun on takassakin ollut joka päivä tulet..Ulkona kyllä pakkanen on kohoamassa..mutta lisää vaan vaatetta päälle,niin silloin ei ole kylmä pakkasessakaan..

Kysyjän kommentti

Vaatetus sään mukaan, kunhan ei jouluksi tulisi noita hurjiksikin povattuja myräköitä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.12.2010 - 13:15

No välleen enemmän toisinaan vähemmän. Mittari näyttää nyt -15, mutta sisällä ei palele. Uunin lämmitys ja pullan leipominen edessä joten eiköhän tässä jotenkin tarkene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 13:15

Onneksi ei ole mikään pakko olla ulkona pidempiä aikoja.Siis ei palella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 13:32

Viileää on ja aina vaan viilenee, kun keskiviikko-torstaille luvattu hyiset -30 pakkasastetta...hrrr...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 13:50

Sisällä ei palella ja ulos ei ole flunssaisena menemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 18:11

Noh, kyllä se aamulla aikaisin kirpaisee toi pakkanen! :D Luokissakin on ihmeen kylmä, mutta onneksi pääsee iltapäivällä sitten kämpille lämpimään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 18:36

No kyllähän on kirpee sää mutta ei voi valittaa..
Koiran kanssa on aina pakko ulos pinkaista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 21:26

Ei sisällä palele, päivastoin on hyvin lämmin asunto. Ulkona varmaan palelisi kun 25 on mittarissa.
Onneksi ei ole sitä koiraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 22:28

Lupasivat ne tänne lounais-suomeen koko viikoksi pakkasta 10-20 asteen välille. Kyllä sen sietää, jos ei ala tuuli tuivertamaan oikein kovaa. Lämmin mieli ja sydän. Niillä pärjää melko pitkälle. Joten ei suuremmin palelluta tuo pakkasukon paukuttelu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.12.2010 - 23:35

Tuli jo viimetalvena harjoiteltua hurjia lukemia. Tuskin paleltaa, pistetään pökköä pesään aina tarvittaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 09:06

Kyllä ajoittain jos joutuu olemaan vähänkin kauemmin esim. ratikkapysäkillä tai bussipysäkillä. Viima on inhottava vaikka pakkasta ei kovin paljoa olekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 01:58

Kuuraparta tuiskutukka, lumiviitta harmaasukka.

PALELTAA!!!