-m-
Kysytty: 13.12.2010 - 10:42

Oletko kilpailuttanut vakuutusyhtiöitäsi lähiaikoina. Mistäpä edullisin vakuutus?

Avainsanat: vakuutus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.12.2010 - 14:53

kaikki vakuutukset keskitetty yhteen ja samaan yhtiöön.
paras mahdollinen.

Kysyjän kommentti

Keskittäminen kannattaa, laitoinkin tarjouspyynnöt muutamalle taholle kyselyyn.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.12.2010 - 10:54

Ei olla kilpailutettu ollaan Tapiolassa oltu aina,puhetta on ollut,mutta on jäänyt siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 10:55

Olen kilpailuttanut ja IF oli edullisin. Sieltä myös korvaukset ovat tulleet todella nopeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 11:02

Kokeile täällä www.kilpailuttaja.fi/index.php
jos kyse on autovakuutuksesta niin kaiva ensin esiin autosi tiedot:
niin ohjelman laskuri antaa heti "oikean hinnan"

Ajoneuvon perustiedot
Ajoneuvon merkki
Ajoneuvon malli
Vuosimalli
Sylinteritilavuus cm3
Teho (kW tai hv)
Auton omamassa kg
Käyttöönottovuosi

Muuta: www.poliisi.fi/lh/ita/bullet...endocument
www.vakuutusvertailu.info/
worsa.typepad.fi/q/2010/09/k...emmin.html

Lisätty: 13.12.2010 - 11:56

Katso tuon poliisien sivun alalaidassa olevan linkin taulukko, kotivakuutuksien vertailu.
"Itä-Suomen lääninhallitus Kilpailu- ja kuluttajaosasto
Vakuutusmaksujen hintavertailu marraskuu 2004"
www.poliisi.fi/lh/ita/bullet...ulukot.pdf

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 11:07

Kyllä meillä se on kilpailutettu ja 200 e pieneni autovakuutusmaksu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 11:25

Kilpailutimme jokin aika sitten vakuutusyhtiöt varmistaaksemme, että käyttämämme vakuutusyhtiö on se halvin ja luotettavin kaikilla vakuuttamisen aloilla. If vei voiton jotenka tarvetta vaihtoon ei ole. Tämän tuiki tärkeän syyn lisäksi Ifissä pysymisen puolesta puhuu sekin, että sieltä saamamme palvelu on ollut todella ystävällistä ja asiallista ja korvausten tulo hyvin nopeaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 11:48

Pohjantähdessä ainakin oli. Nyt kun on menossa Pohjola leiriin, niin tulevaisuudesta ei ole tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 12:51

On muistaakseni ollut sama yhtiö vsta 1958 joskin nimi on sillä vaihtunut kun ryöstivät Sammon.
Lasketin putte_46 linkissä vakuutukseni ja en saanut likikään yhtä edullista tarjousta.
Nääs on joku jatkuvuus ja keskitys etu. Miten joku saa pienenemään yhtä paljon vakuutuksensa mitä minä maksan niistä vuodessa? On tosin 70% bonus liikennevakuutuksessa.
En saanut ilkivaltakorvusta kun Turun sataman pysäköintialueella oli ilmestynyt reikä pakoputken korkeudelle etu puskuriini. Selittivät ettei ole ilkivaltaa ja täytyy etsiä ajoneuvo joka sen on aikaan saanut. Edessä ei olut ketään kun tulin risteilyltä.
Harvempi varmaan jättää käyntikorttinsa kolhittuaan parkkipaikalla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 14:12

Meillä on vanhat TEVAn aikaiset vakuutukset fuusioituina IFiin. Ei kannata kilpailuttaa eivätkä vakuutusedustajat edes ole hanakoita tarjoamaan, sillä tietävät etteivät pääse lähellekään hyvää tarjousta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 18:34

Eipä ol kilpailutettu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 21:33

ei ole aihetta kilpailuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 21:38

En ole kilpailuttanut..Kaikki vakuutukset ovat Tapiolassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.12.2010 - 23:32

Meillä on esim. autovakuutukset kahdessa eri vak.yhtiössä. Melko samoissa ne ovat hinnoiltaan.
Vuosia olen ollut asiakasomistajana vakuutusyhtiössäni ja olen tyytyväinen. Toki jollakin toisella voi olla edullisempiakin, mutta en vaihda.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 01:55

En ole lähiaikoina kilpailuttanut, olisi ehkä meilläkin aiheellista.