Maailman paras ammatti. Onko näin ?

7-vuotiaan Teron aine, jonka otsikkona on "Mikä minusta tulee isona"
mcmeijeri.1g.fi/kuvat/tilapk...i.jpg/full

Avainsanat: insinööri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.12.2010 - 14:32

Kyllähän Tero on siinä miettinyt hyvät ja huonot puolet. Palkkakin on hyvä vaikka kädet taskussa katseleisi.
Eikä hän vertaa niitä oikeisiin hommiin ollenkaan, sillä vasta sitten kun allergisuus on selvitetty,
kelpaa Terolle nekin. Toivottavasti tyttösetkin huomaavat oikean työntekijän.
Onhan Terolla vielä kasvunvaraa ajatella ammattia moneen kertaan, onnea vain matkaan.

Kysyjän kommentti

Sympaattinen vastaus

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.12.2010 - 14:21

Mitä yhteistä on Diplomi-Insinöörillä ja vatupassilla?
- Kumpikin huomaa virheen, mutta ei osaa itse korjata sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2010 - 14:32

Joo, pitääpäs kysäistä pojaltani onko hän maailman parhaimmassa ammatissa mielestään. Luulen näin koska hän tykkää työstään erään Valtran alihankintafirman pomona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2010 - 15:24

Konsultti; savolaisessa talossa kävi kauppamies ja kertoi olevansa kyseinen henkiö. Sitten talon kuohittu "kolli" pyrki sisään, emäntä laski ja kissa hyppäs uunin pälle lämmittelemään.
Emäntä vieraalle että siinä on meidän rotary, tietää miten homma tehdään muttei pysty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2010 - 17:30

Tero on aika moinen vekkuli. Tietää mitä haluaa vaikkei vielä osaa.Se on paljon tuonikäiseltä. Hyvin oli asioista perillä. MIstähän lie tarttunut.Lapset niin vapaita ja aitoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2010 - 17:41

7-vuotias Tero ei todennäköisesti vielä ole kirjoittanut itse noin sujuvaa tekstiä, vaan ehkäpä hänen insinööri-isänsä on hiukan auttanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2010 - 18:34

No jopas ol teksti, uskon myös eetei poika yksinään tuota ole tehnyt..
Mikä kullekin ihmiselle on maailman paras ammatti, minulle tuo oli eläintenhoitajana oleminen, sääli että työtapaturmani tuon katkaisi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2010 - 21:10

Ei sopisi minulle ihanneammatiksi edes hyvällä palkallakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 09:42

Kotonani on yksi DI, näyttää ihan tyytyväiseltä oloonsa... on ansainnut sen minkä on saanut rakennettua eli työllä ja ahkeruudella. Ja aivoilla...kaikille ei sovi sama ammatti eikä koulutus tietenkään eli parasta ei ole.
Kuvauksen Tero ei ole juttua itse tehnyt tietenkään, joku on avittanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 13.12.2010 - 10:23

Tässä työssä ei voi valittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 11:00

Hieno kuvaus insinöörin työstä Terolta.

Unelma-ammatti voisi olla vaikkapa "patjatehtaan koemakaaja", kunhan nuo hamehelmaiset ei sureemmiten häritsisi työntekoa.