Oletko jo tarkistanut tulevan E10-bensiinin soveltuvuus kaikkiin käytössäsi oleviin moottoreihin ?

henkilöautoon, pakettiautoon, pienkoneisiin, veneisiin, muihin kulkuneuvoihin (moottoripyörät, mopot, maastoajoneuvot, moottorikelkat, vesijetit).
www.e10bensiini.fi/ tai suoraan
www.e10bensiini.fi/e10-bensi...veltuvuus/

jumppis olikin jo kysynyt samaa - Kysytty: 01.10.2010 - 16:39
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/36222
olkoon tämä sitten vielä se "viimeinen muistutus", sillä moni varmaan joutuu tarkistamaan useitakin eri moottoreita.

Lisätty: 11.12.2010 - 21:38

Vaikka moottori toimisi, (eikä ruostuisi sisältä), niin kestääkö polttoainetankki (muovia tai lasikuitua), letkut ja tiivisteet.

Avainsanat: e10-bensiinin soveltuvuus e10-bensiini

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 12.12.2010 - 22:59

Ainoat bensakäyttöiset vempaimet ovat isännän, vaivatkoot hän päätään tuon takia.

Kysyjän kommentti

Näinhän se yleensä menee ja sitten räksytetään ; -)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.12.2010 - 14:34

Minun "perämoottoriini" varmaan sopii paremmin hernekeitto! Sillä yleensä aamuisin käy aika pitkään eikä vain lupaa?

Kaipa se "finski nefte" maksaa remontit jos sen toimittamilla polttaineilla tulee vaurioita.

Hätäisellä lukemisella en löytänyt Toyotaa enkä Yamahaa listoista. 70-luvun ruotsalainen konesaha varmaan käy vaikka pontikalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2010 - 14:42

Volvo:
E10 soveltuu kaikkiin Volvoihin vuosimallista 1976 lähtien. Poikkeuksena on S/V40-mallien 1998-2001 moottorivaihtoehto 1.8 GDI johon E10 ei käy. Tätä mallia ei ole maahantuojan kautta tuotu Suomeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2010 - 16:07

Kyllä on netistä se asia tarkistettu ja E10 sopii autoihimme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2010 - 16:34

Hyvä tietää. Kiitos .Ei tuosta kamalasti puhuttu. Vai enkö ole kuullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2010 - 09:28

Eipä sovellu yhdenkään lapseni autoon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2010 - 17:59

Ei hajuakaan, mitä bensaa jatkossa pitää autoni tankkiin lorotella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2010 - 21:29

Dieselillä mennään edelleen, joten ei tarvitse opetella uutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 10:17

Kyllä sopii. Tarkistettu on maahantuojan ja valmistajan nettisivuilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 13.12.2010 - 10:32

Sopii sopii, kiitos lähettämästäsi listasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 02:43

En ole tarkistanut, ja ensiksi suuret kiitokset listasta. Olen tässä arvuutellut, mitähän löpöä sitä autoon kohta laitetaan.