Huomenta napsut päivä valkenee .Kuunnellaanko Kari Tapioo, www.youtube.com/watch?v=bidO...re=related

Viiko vaihtuu seuraavaan ja mahtaa tuoda uutta.Joko olette tottununeet ajatukseen, että suuri musiikki ihminen poissa.Minä en sitten millään.Ihmeellistä elämä on.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.12.2010 - 16:48

Kiitos vain bongari musiikin annista. En ole kuullutkaan tätä laulua tai ainakaan muista.
Kyllähän sitä pikkuhiljaa on ajateltava meidän muutakin. Nyt oli hänen vuoronsa, mutta kun noin
pidetty ja tunnettu ihminen lähtee yht´äkkisesti niin se jää mieeen paremmin.
Muutamaa päivää aikaisemmin hän kertoi televisiossa keikoistaan vielä ennen joulua, mutta
ihminen säätää Jumala päättää. Livenä en hätä koskaan nähnyt, mutta pidin hänen musiikistaan ja
hänen rennosta olemuksestaan. Perusjätkä ja suomalainen herrasmies samassa paketissa.
toivon Sinulle viihtyisää lauantai-iltaa ja muistetaan Kari Tapiota lämmöllä ja siirrrytään pikkuhiljaa
joulun aikaan hämyiseen ja sinne pikkutonttujen paratiisiin.

Kerron vielä kun minulla on se Viktoria kummityttö siellä Venäjän puolella Koiviston lastenkodissa ja
laitoin paketin hänelle, niin ne jotka niitä vastaanottavat avavat ne paketit ja tarkistavat, ettei nyt
mitään luvatonta lapsille laiteta. Minulle soitettiin ja kysyttiin saako minun paketista ottaa jollekin toiselle
lapselle jotain, jolla ei ole ketäään, joka häntä muistaisi. No annoinhan minä tietysti luvan, kertoivat, että olin laittanut niin paljon, vaikka mielestäni ei mitenkään erikoisesti.Jotta tasan eivät käy onnen lahjat. Voi kumpa se oma sydänkin rauhoittuisi vähempään ja keskittyisi itse joulun sanomaan.
Mutta kun se on se näyttämisen tarve meillä, kenellä korkein lahjavuori.

Nyt huomenna sytytämme kolmannen adventtikynttilän, nopeasti aika menee.
Rauhaisaa lauantai-illan rauhaa Sinulle.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille ystävilleni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.12.2010 - 09:39

Kiitos vaan musiikista...
tämä hiema vähemmän soitettu kappale..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2010 - 18:03

kiitos linkistä. Laulaja on poissa mutta onneksemme laulut jäivät soimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.12.2010 - 22:46

Laulaja lähtee, mutta laulut jää. Ei kenenkään poismenoon totu. Ei ainakaan todella läheisen poismenoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 10:14

Mestari on poissa, mutta hänen musiikkinsa elää. Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 02:42

Hän elää musiikissaan, rauha hänen sielulleen.