Mitä joululahjaksi miesystävälle?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.12.2010 - 05:46

ellet mitään muuta keksi parempaa,
täällä auttavainen sivusto:
SuperLahjakortti on täydellinen lahja, kun haluat lähettää henkilökohtaisen lahjan, mutta antaa lahjan vastaanottajalle mahdollisuuden valita itse.
www.presentcard.fi/supergavekort.aspx

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.12.2010 - 00:07

risteilylippu ja pääset sit itsekkin ...jos ostat kahdellehengelle ja tietenkin parhaassa A-luokassa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 10.12.2010 - 08:17

Ehkä jotain perinteistä, kuten esim. liput jääkiekko-/ koripallo-/ jalkapallo-otteluun. Liput leffaan/ teatteriin/ oopperaan. Arpoja, syötävät alusvaatteet (ei miesystävällesi). Suklaata, karkkia, marmeladia. Lahjakortti sopivaan vaateliikkeeseen... tai sitten sinä punaisissa alusvaatteissa ja tonttulakki päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 08:21

Kun laitoit kysymyksen matkailuosioon, niin osta vaikka risteilylippu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 08:51

Menehän kultasepänliikkeeseen ja osta laatta ranneketju, kaiverruta siihen hänen kuin päivämäärä ja oma nimesi toiselle puolelle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 09:09

Kuunteleeko miehesi musiikkia, lukeeko, tykkääkö elokuvista...eli hänen kiinnostuksnsa mukaan jokin sopiva cd, kirja tai vaikka liput (kahdelle) elokuviin. Jos on esim. konjakin tai viskin ystävä, niin pullo hänen mielijuomaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 09:38

Autoon uusi ensiapulaukku, lumiharja. Lahjakorttina esim. auton öljynvaihto, auton pesu ja buunaus, uudet renkaat....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 10:16

Täytyy seurata mistä hän pitäisi. Minkälaisesta miehestä kyse. Toiset tykää jostain autoon liityvistä tarviikeista. Toinen haluaa niska ja hartia hierontaan. Jollekkin voi ostaa isonpullon hyvää konjakkia.
Näin tarvitsee miettiä, miehen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 12:09

Jahas, täytyy ensin löytää se mies ja katsoa sen jälkeen rahapussin rahajämiä, mitä sattuu saamaan vai saako mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 12:40

Joku hyvä, hänen mielensä mukainen äänikirja "matkalukemiseksi". Jos ei ole kuuntelulaitetta, niin sellainen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 14:53

Anna miehelle jouluaiheinen kirjepaperi käteen ja pyydä kirjoittamaan joulupukille... :-D Tai jos tunnet hänen kavereitaan, kysy joltain heistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 19:12

Akkukäyttöinen ruuviväännin litiumakulla ja valolla. Sitten Ikeaan ostamaan kalusteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 21:05

Viikonloppu jonnekin kylpylään 2:delle hengelle..silloin mahdollisesti sinäkin pääset nauttimaan miesystävän kanssa lahjasta..Teillä olisi varmaan ihanaa..Tässä on oma lehmä ojassa..niinikuin sanotaan..
Vaikea kekisiä sopivaa lahjaehdotusta kun ei tunne ja tiedä miestä ja hänen tarpeitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2010 - 00:25

Rahamäärästä ja äijän harrastuksista riippuu mutta 10-40e:
1. kirja: Erotica ( Hänninen, Nummelin, Sisättö) ja hyödyt itsekin... + glögiplo
2. Marttiinin taittoveitsi + glögiplo
3. Otsalamppu, hyvä! + glögiplo
4. radiopuhelinpari ( mökkikäytöön, metsäretkille ym. kuuluu n. 2 km, hintaluokka 30-40e) + glögiplo
5. Kauko-ohjattava helikopteri lelukaupasta, ~35e, ampuu rakettejakin !!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2010 - 04:32

Auts, tosi vaikea kyssäri. Minulla menee musiikin puolelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.12.2010 - 22:21

Lähdepä siitä mikä olisi "makeeta" hänellä.