-m-
Kysytty: 09.12.2010 - 14:55

Vaikuttaako bensiinin hinta sinun jouluvalmisteluihisi?

Avainsanat: 95

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.12.2010 - 21:24

Ei vaikuta, koska meillä ei ole autoa. Ja hyvä niin, näitä hintoja kun kattelee!

Kysyjän kommentti

Harva talous - varsinkin lapsellinen - tänä päivänä enää pärjää ilman autoa. Hatunnosto sinulle Virvatuli!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.12.2010 - 15:07

Ei vaikuta. Polttoaine on ollut suhteellisen kallista jo pitkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2010 - 15:21

Ei todellakaan, minä asun lähellä kaikenlaisia ostosparatiiseja. Ja jos minun jouluni olisi jostain bensan hinnasta kiinni niin olkoon viettämättä, sama on varmaan läheisteni mielipide.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2010 - 16:11

Ei vaikuta. Pakolliset kyläily-, shoppailu- ja muut reissut teen tarpeen mukaan. Olenk jo tähänkin asti välttänyt oman auton käyttöä mm. kävelemällä työmatkat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2010 - 16:49

Ei vaikuta mitenkään, kun on pakko käydä työssä ja kaupoilla. Julkisia kulkuneuvoja ei näillä kulmilla ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2010 - 17:35

Ei vaikuta sillä kaikki palvelut ovat kävelyetäisyydellä. Jos on asiaa kauemmas, menen julkisilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2010 - 20:09

Kaikki palvelut ovat minulla rollaattorikävelymatkan päässä.
Jopa terveyskeskuskin, jossa olen varmaan sen pönkkäpylväänä.
tuntuu kait se sitten lipun hinnoissa, jos joutuisi linja-autoa käyttämään.
Ja kaippa se kuljetuskustannusten nousua ruokalaskuun lisäisi.
Ei tässä pysy millään menossa mukana enään. Sitten sen huomaa kun rahat on finis
kassalla ja ruokakaapista ei löydy enään näkkärin muruakaan,
Niin vaikuttaako joulun ostoihin. Turha krääsä on ostettu, eiköhän sitä vielä lipeäkalaa saa joulupöytään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2010 - 20:56

Ei vaikuta, mutta sen verran keskustassa asun että kävely on keskustaan noin 10 minuuttia ja Citymarket kävelymatkan päässä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2010 - 21:09

Ei vaikuta. Joulu tulee ajallaan nousee bensan hinta tai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.12.2010 - 21:14

Ei edes dieselin. Meinaan lähteä joululahjakeikalle hieman ennen joulua, maksoi mitä maksoi menovesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 10:40

Ei vaikuta jos ei ole varaa niin sitten ei.Se voi olla lähellä kohta.Koskettaa kyllä sitten muitakin.Kokeileevat sietorajoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 23:38

Ei vaikuta millään tavalla..Käytän paljon bussia..ja ostan kortin mikä on voimassa 30 päivää...ja saa ajaa niin paljon kun haluaa..Hinta on 45euroa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2010 - 00:34

Vaikuttaa. en leikkaa ruohoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 02:17

Vaikuttaa, kauempaa en lähde mitään hamstraamaan.