Miten aamu on alkanut Napsulaisilla?

Päätin lisätä Napsuun meidän linnuistamme web-kameran kuvaa pätkän.
www.youtube.com/watch?v=y_oZuEwfN-s

Avainsanat: linnut webkamera

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.12.2010 - 10:50

Hyvinhän se, kun eilen oli hieno ilma ja tästäkin päivästä pitäisi tulla "poutainen".
Sieltähän löytyikin kaikkiaan 9 kpl erilaisia jumppiksen (jumppis2) videoita.
Laitan vastalahjaksi linkin omaan pieneen kokeiluuni YouTube:ssa
Huuruinen syysaamu Inarinjärven rannalla.
www.youtube.com/watch?v=b0fG5oX0MiY

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.12.2010 - 08:57

Hyvin on aamu alkanut, vein pähkinöitä linnuille lisää, niiden menekki on kova. Pihaltani meni lintuja paljon pois kun lunta paljon tuli, menivät metsään, sinulla näyttää olevan myös kova vilske ruokintapaikalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2010 - 09:08

Samanlainen vilske pihallamme,mutta ei peuran polkuja.Pari kurrea häärii myös,ja "jussin"jälkiä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2010 - 09:39

Oma aamuni alkoi käynnillä työterveyshoitajan pakeilla, sieltä sairauslomalapun kanssa työpaikalle ja edelleen takaisin kotiin ankaraa flunssaa potemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2010 - 09:44

ihanan näköistä oli sinun lintu paikallasi ...ja kiitos kysymästä ... tässä kupponen kahfet juotu ja sit miettimään , et mist taas askareensa alottais ja mitä tää päivä tois tullessaan ...mut niinhän se on torstai on toivoa täynä , jotta toiveikasta torstaita ja hyvää tulevaa viikonloppua !.... me kun lähdemme joulumarkkinoille lohjalle , jotta ei taida täällä napsulaisten seurassa ehtiä sit viikonlopulla olemaan jot hyvis ajoin nuo viikonloppu toivotukset toivottelin...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2010 - 09:49

Hyvin on aamu lähtenyt käyntiin,mutta yhtään lintuja en nähnyt pihllamme,täällä Lappeenrannassa sataa lunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2010 - 10:23

Kiitos Jumppis kuvasta oli ilo meidän puolella. Samallaista ihanaa hälinää. Osaisimpa laittaa minäkin kuvia. Välillä talissä toistakymmentä tinttiä kiinni. AAmusella vähänaikaa kova sutina sitten huilitaan ja sulatellaan. Sitten muutamatunti niin uudestaa.Illasta ennen kaamosta kova vipinä ja syöminen . Kyllä päivä on lyt linnuille. Aina vaan pitäisi piilotella ,voi tintti parkaa. Mutta autetaan me kun voidaan.Itse laitan kauraa, auringonkukansiemeniä ja taleja. Välillä vähän jotain muutakin.

Lisätty: 09.12.2010 - 10:28

Niin kyllä aamu on hyvin lähtenyt käyntiin lehden hakureisulla .AAmulla heti kävelyä.Nyt hyvää ulkona oleskelu ilmaa. Täytyy lähteä hiihtämään .Eilen uimapäivä tänään hiihtopäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2010 - 11:12

olipas hauska video, ja tosipaljon lintuja! on sinulla niissä ruokkimista.
eikös tuohon lintumäärään jo voisi hakea eu-tukea ruokkimiseen.
tavallaanhan nuo linnutkin ovat pakolaisia ja muuttajia, ovat nälkäisinä muuttaneet ja paenneet sinun herkkuruokintapaikallesi!
-7C ja pilvistä Seinäjoella, mutta teillä siellä etelärannikolla on kyllä enemmän lunta!
tännekkin sais tulla, pääsis sivakoimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2010 - 15:01

Ollaan myös kuvattu web-kameralla. Asetettu kamera kaukoputken päähän ja seurailtu lähikuvia. Kerran jopa saatiin kuvattu tähdestä kirkas piste ruudulle (Lyran Vega) web-kameran ja kaukoputken avulla. Vekkuli peli.
Kelpaa tuota videota katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2010 - 16:46

Kiitos kivasta videon pätkästä. Niin aamu, kuin päiväkin meni töiden merkeissä...mitäpäs muutakaan. Joka ilta olen sen verran väsyksissä etten jaksa edes lenkille lähteä. Pääsisi tuon joulun yli hengissä niin tammikuulla vähän helpottaisi. Linnunruokaa minäkin kaupasta roudasin tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2010 - 20:42

Aamu alkoi joulun lanttulaatikoiden parissa, tuli taas väsättyä aimo annokset...
Sitten vaan siivousta ja koiran kanssa ulkoilua kauniissa säässä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2010 - 20:45

Kiitos jumppis videostasi. Oli siinä liukasta liitelyä. Ruoat menivät varmasti tarpeeseen.
Ja samalla siinä kuuntelin Seppo Kohvakan laulun "Päivä vain ja hetki kerrallansa".
Kaikki meni nappiin samalla etsinnällä. Linnuille hyvä mieli ja minulle päivän sanahetki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 23:20

Oli ihanaa katseltavaa..mitä olit kuvannut..Itselläni alkoi aamu ihan kotosalla,ja iltapäivästä läksin työporukan pikkujouluihin..