Miten saa kalan hajun lähtemään käsistä parhaiten.?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.09.2008 - 20:45

Joskus auttaa pelkästään pesu vedellä ja saippualla. Toinen, melkein aina, tehoava on sitruuna. Purista sitruunan mehua käsiin ja pese, kannattaa kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.09.2008 - 21:01

tavallinen fairy, sitruuna fairy, ajax eli astianpesuaineilla lähtee miun mielestä hyvin kalanhaju käsistä, pitee vaan tarpeeks kauan hieroa vaahtoa käsissä ja sitten huuhdella hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2008 - 21:34

Minä käytän suolavettä kalan perkauksen jälkeen ellen ole jostain syystä laittanut kertakäyttöisiä kumihanskoja käteen. Käsien suojaus kalaa käsitellessä on tehokkain vaihtoehto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2008 - 00:06

mäntysuopaa on tullut käytettyä, välttää, ja luontoystävällistä kuulemma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2008 - 00:43

Uinnin ja saunomisen jälkeen puhdasta on. Useimmiten siksikin, että käytän suojakäsineitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2008 - 05:57

syön sitä kalaa 2-3 kertaa viikossa,joskus laitan sen itsekkin, hajua en ole huomannut,vois kysyy miten kalan haju pysyy käsissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2008 - 08:04

Kokeilepa hieroa käsiisi sitruunaa. Sillä lähtee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.09.2008 - 13:50

Varma hajun poistaja on aamukahvin jäljiltä oleva käytetty ja puruja täynnä oleva
kahvinsuodatinpussi, hiero kylmiä käytettyjä kahvinpuruja käsiin ja pese, näin kalanhaju lähtee ja saat ilmaisen käsien kuorinnan samalla!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2008 - 03:16

sitruunalla ! =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2008 - 20:46

sitruunalla ja myös käytetyillä kahvin puruilla lähtee aika hyvin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.10.2008 - 19:44

kokki sanoo näin: kostuta kätesi ja hiero sen jälkeen suolaa niihin. Suola imee punjuuren värinkin käsistäsi. Kahviporoakin voisin kokeilla. Kiitos siitä vinkistä.