Odotin jotain hörhelöä Katri Komin sukkahousupuvusta. En olisi joukosta erottanut ilman etukäteen sanomista. Minusta siisti luomus, erotitko Sinä siinä jotan? Sinä sen?

Olihan siellä muutakin kierrätystä,mutta en juuri nyt muista.
Boolikohan vienyt vainu aistin.

Avainsanat: puku eleganssi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.12.2010 - 18:40

Hyvin sopi joukkoon. En olisi huomannut, ellei olisi erikseen mainittu.

Kysyjän kommentti

Kiitos , että papallakin oli silmää myös nyt kauneudelle ja tyylikkyydelle.
Kaikki vastaukset olivat mieleisiäni, mutta kun yhden vain sain valita, otin nyt miespuolisen,
sillä heillä on usein se hällä väliä tyyli ja että seon akkojen touhua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.12.2010 - 06:36

Ihan siistin näköinen puku, ei sitä olisi arvannut että sukkahousuista oli kudottu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 07:10

Yllättävän nätti puku, oli ihan edukseen ( ei olisi uskonut sukkahousuiksi), tuli vielä eilen katsottua netistä hänen viimevuoden VHS pukuaan ei mikään ilmestys se ollutkaan, eikä kehuja saanut jäykkyytensä vuoksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 08:02

Minäkin näin sen.Olen nähnyt sukkahousuista neulotun hääpuvun ja VHS-nauhoista kangaspuilla kudottuja laukkuja vieraillessani kierrätyskeskuksessa.Olivat muuten todella upeita.Mahtavaa uusiokäyttöä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 10:10

Siisti, tyylikäs puku. Ei näyttänyt sukkahousuista tehdyltä, vaikka sitä olikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 21:20

Ei olisi kyllä uskonut,että oli sukkahuosuista tehty...oli ihan kaunis Katri Komin päällä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 22:11

En olisi edes erottanut pukua ,ilman mainintaa.Itse olin mielikuvissani luonut puvun hyvinkin erottuvaksi. Mutta näin siinä kävi, että kelpasi kun väärä raha ennen kiinni joutumista.Kauniita pukuja siellä paljon . Kyllä katselin ihan väsyksiin asti.Päivilläkin kaunis puku.Oli mustaa ,valkoista,punaista,
marimekkoa, se oli upea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 00:31

Piti ihan googlata, kuka on Katri Komi. Siis kansanedustaja, vaikka en muista aiemmin kuulleeni. Näin kättelyosuuden vasta loppuvaiheessa, kun Koivosto oli tulossa sisään. Kauniita pukuja naisilla. Tosin taitaa vaatia kunnon kroppaa sisäpuolelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 11:20

Katri Komista en tiedä mitään, on kait "kierrättäjäpuolueen" edustaja. Jossain oli kuva puvusta, ei yhtään hassumpi. On onnistunut pysymään täydellisesti pimenoossa, mahtaakohan uusia mandaattinsa.....jos vaikka puvut siinä avittavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.12.2010 - 21:55

Minä mietin sitä oliko ne kaikki n. 100 sukkahousua uusia vai käytettyjä? Ihan nätti puku, perussiisti.