Kuka on mielestäsi linnanjuhlien kaunotar tänävuonna?

Itse en osaa nimetä henkilöä koska siellä oli monia kaunottaria.

Avainsanat: kaunotar linnanjuhlat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.12.2010 - 22:42

En ketään korkeimmalle pallille laita, mutta Tanja Karpela oli kaunis kauniissa koltussaan.

Kysyjän kommentti

Tanja Karpelalla on hyvä maku vaatteissaan ja hän kantaa kauniisti asunsa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.12.2010 - 22:45

Lopetin katselun kesken, mutta kyllä myöhemmin selvitän itselleni sen, siis oman mieleiseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 22:52

Paljon oli kauniita pukuja..että en osaa niistä sanoa kuneinta. Ystävällänikin oli todella kaunis puku,ei kertonut etukäteen minkälainen puku on..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 23:22

Nasima Razmyar oli yksi parhaista. Toki oli muitakin kauniita, joista mainitsen Laura Lepistön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 23:51

Rockettesin Linnea Tamminen oli upea limenvärisessä puvussaan! Kuin myös Laura Lepistö, jonka Pappa jo mainitsikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 00:58

en osaa parasta sanoa , mutta tämä " pikku myy " mekko oli kyllä minusta aika pohja noteeraus .. sen kantajaa en kuulut , mutta ehkä selviää myöhemmin ..... ja veltto virtasen huppu tyyli vai mikä liekään ...ei oikein iskenyt minun makuuni tuonne bileisiin.. sorryy taas .. on helpompaa laittaa huonnommuus järjestykseen , kuin parhaimpaan ... siellä kun oli niin paljon kauniita mekkoja ..marimekko fanina tykkäsin tietty unikkomekosta .. noo-oo .. ei tietenkään paras ollut , mutta kiva ...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.12.2010 - 01:35

Kauneus on katsojan silmissä. Itsestään huoltapitämättömät saavat miinuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 06:34

Siellä oli niin monta upeaa luomusta etten osaa nimetä kauneinta. Kampaukset olivat tänä vuonna upeita, ei näkynyt enää niitä tuulen tuivertamia sekasotkuja naisten päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 07:15

Enpä osaa nimetä oli monta nättiä, mutta yksi puku jäi mieleen inhokiksi jossa oli valokuva edessä alhaalla jostain lapsesta ja selkäpuolellakin joku kuva , puku oli muutenkin ihan mahdottoman näköinen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 08:26

en katsonut linnanjuhlia. mutta nyt aamu-tv-ssä oli arvosteluja puvuista & kampauksista .

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 07.12.2010 - 09:46

Iltalehdessä näytti olevan tuttuun tapaan äänestys linnan kaunottarista. Itse annan ääneni Karpelalle.
www.iltalehti.fi/linnanjuhla...7_lj.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 10:31

Marja Tiura on aina upea kampausta myöden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 11:50

Tanja karpela oli tyylikkäämästä päästä ja Karita Mattila sieltä toisesta eli mauttomimmasta päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 15:28

Minä en voi nimetä linnan itsenäisyyspäivä juhlien kaunotarta koska siellä oli niin monia upeita naisia, että yhden valitseminen muita upeammaksi ei kertakaikkiaan onnistu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 15:55

Laura Lepistö ja Tanja Karpela.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 22:30

Marimekon ihamuotilan vaimolla kaunis kolttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 09:16

En tiedä koska en katso tuota kättelyseremoniaa. Toki uutisten yhteydessä näkyy naamoja ja pukuja... toki tyylikköisät henkilöitä (jotka osaavat myös käyttäytyä) siellä on. Eija-Riitta Korholaa äänestän tässä kohtaa, on aina tyylikäs kaikin puolin.
Inhokki olisi helpompi äänestää koska ne näkyivät myös inserteissä eli se joka ojensi pressalle kirjeen on siinä lajissa nr 1.
Tyyleistä puheenollen kokonaisuus ratkaisee eli vaatetus ja kampaus plus korut sekä "itsensä kantaminen".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 18:55

Valitettavasti kukaan ei säväyttänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 02:33

Tanja on aina kaunis.