Tarviiko alle 12-vuotias lapsi Thaimaaseen oman passin vai voiko olla vanhemmas passissa?

Avainsanat: thaimaa passi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.12.2010 - 16:39

tarvitsee

Passi on Suomen kansalaiselle myönnettävä matkustusasiakirja. Passi on myös todistus haltijan henkilöllisyydestä. Passiin merkitään vain yhden henkilön tiedot (lapsia ei voi merkitä huoltajan passiin).

www.poliisi.fi/poliisi/home....uomi/passi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.12.2010 - 16:46

Valperi siinä kertoikin jo poliisin ohjeen, tässä vielä Ulkoasiainministeriön sivut:
formin.finland.fi/public/def...deid=15711
- siellä Passilaki 2006 (Finlex), sekä Thaimaa: matkustustiedote
formin.finland.fi/Public/Pri...ntentlan=1

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 17:44

Kyllä on oltava oma passi nykyään jokaisella. Vielä muutamia vuosi sitten pienokaiset saattoi merkitä jomman kumman vanhemman passiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 17:55

Tarvitsee, enää ei lapsi pääse vanhempiensa passiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 22:46

Tulikin jo selväksi,että jokaisella pitää olla oma passi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.12.2010 - 01:23

Tarvitsee. Ja on muitakin paikkoja missä lapselle pitää olla oma passi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 18:15

Kokemusta on. tarvitsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 20:31

Oma passi joka matkalaiselle.